مدیر کل ورزش و جوانان کردستان از افتتاح استخر سرپوشیده دهگلان خبر داد و گفت:، این طرح یکی از 11 پروژه ورزشی است که در دهه مبارک فجر در استان به بهره بهرداری می رسد.
کد خبر: ۸۸۰۳۱۲۶
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حامد جولایی از اتمام استخر سرپوشیده دهگلان در دهه مبارک فجر خبر داد و اظهار داشت، با افتتاح این طرح این شهرستان صاحب نخستین استخر بخش دولتی می شود.
 
 
مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان تصریح کرد: استخر سرپوشیده شهرستان دهگلان در سال 90 کلنگ آن بر زمین زده شد و عملیات احداث این پروژه عظیم با اعتبار مشخص شکل اجرایی به خود گرفت.
 
 
جولایی خاطر نشان کرد، این پروژه در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع در بخش های مختلف با شرایط استاندارد احداث شده است.
 
 
وی در ادامه افزود، استخر سرپوشیده دهگلان در حال حاضر 95 در صد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان پروژه 4 میلیارد و 550 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات مقام معظم رهبری هزینه خواهد شد.
 
 
مدیر کل ورزش و جوانان کردستان اظهار داشت، این استخر در بخش هایی شامل کاسه استخر تمرینی و آموزشی ، سونا، جکوزی، مدیریت و سالن های جانبی احداث شده است.
 
 
این مقام مسئول تاکید کرد، دستگاه ورزش و جوانان استان نیز احداث سریع پیست دو میدانی و زمین چمن شهرستان دهگلان را به منظور استفاده ورزشکاران و قهرمانان را در اولویت کاری خود قرار داده است.
 
 
حامد جولایی در پایان گفت، با احداث و بهره برداری از این پروژه ها در مجموعه ورزشی شهید علیزاده دهگلان سرانه فضای ورزشی در این شهرستان افزایش خواهد یافت.
 
ارسال نظرات