خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در هر مکانی که مسائل درمانی و سلامت به صورت تخصصی انجام نشده است، ورود سپاه در این شرایط برای مسائل خدمت رسانی چه کمک های بلاعوض که خود ایثار است.
کد خبر: ۸۸۰۳۰۸۷
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت االله عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با سردار احمد عبداللهی معاون بهداشت درمان و آموزش پزشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه یک شجره طیبه است که در هر مکانی که ورود پیدا کرده همه‌ی مردم خیر و برکت را درک کرده‌اند.

وی افزود: این برکات سپاه چه در دوران دفاع مقدس و چه در بخش های اقتصادی که بازوی قوی کشور محسوب می شود، نمایان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: سپاه در هر مکانی که وارد شد ابتکار و افتخار و سربلندی به همراه داشت و همچنان نیز ادامه دارد که انشاءالله لشکر حضرت مهدی(عج) را خواهد ساخت.

آیت الله عبادی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برنامه حلقه های صالحین را که به عنوان یک بخش فرهنگی شناخته می شود و قابل ارزش است را می سازد.

وی ادامه داد: در هر مکانی که مسائل درمانی و سلامت به صورت تخصصی انجام نشده است، ورود سپاه در این شرایط برای مسائل خدمت رسانی چه کمک های بلاعوض که خود ایثار است و چه در سطح شکستن قیمت های رایج برای مردم خیلی ارزشمند و قابل تقدیر می باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان گفت: کمک های سپاه پاسداران در استان های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان و گرفتن دست مردم بسیار مهم است که در این راستا ما نیز برای این عزیزان دعاگو خواهیم بود.

منبع: خاورستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها