خبرهای داغ:
دادستان سابق عمومی و انقلاب قم با تاکید بر اینکه زحمات دستگاه قضایی شبانه‌روزی است، گفت: گرفتاری‌های شخصی برای این مجموعه غیرقابل قبول است، بنده طی 10 سال اخیر زودتر از ساعت 2 بامداد نخوابیده و تلفن همراه خود را خاموش نکرده‌ام.
کد خبر: ۸۸۰۳۰۷۵
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹
گرفتاری‌های شخصی برای مسؤولان قضایی قابل قبول نیست
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مصطفی برزگر گنجی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب استان قم که در سالن اجتماعات اداره‌کل دادگستری استان برگزار شد، با بیان اینکه طی 10 سال اخیر فقط به دنبال خدمت‌رسانی به مردم قم بوده‌ام، اظهار کرد: خدمت به مردم نسبت به هر موضوع دیگری ارزش بیشتری دارد که در راستای تحقق این هدف افراد بسیاری در مجموعه قضایی استان قم تلاش کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه زحمات دستگاه قضایی شبانه‌روزی است، اضافه کرد: گرفتاری‌های شخصی برای این مجموعه غیر قابل قبول است، بنده طی 10 سال اخیر زودتر از ساعت دو بامداد نخوابیده و تلفن همراه خود را خاموش نکرده‌ام.

دادستان سابق عمومی و انقلاب قم زحمات خود را انجام وظیفه دانست و خاطرنشان کرد: باید از خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم الگوبرداری کنیم چراکه این افراد از تمام داشته‌های خود در راستای حفظ آرمان‌ها گذشته‌اند و همگان مدیون ایثار این افراد هستیم.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی در مورد شهدا تصریح کرد: فعالیت‌های انجام شده توسط بنده در دستگاه قضایی در مقابل فداکاری شهدا غیر قابل مقایسه است.

برزگر گنجی از حمایت مسؤولان استانی تقدیر کرد و یادآور شد: امیدواریم بتوانیم در هر جایگاه و سمتی تحقق اهداف نظام اسلامی را رقم بزنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها