کارگردان جشنواره عمار در گفتگو با «بسیج»:
مهدی رشوند گفت: برای جذب مخاطب اولین نکته ای که باید رعایت کنیم اطلاع رسانی خوب و دقیق است و با اینکه فعالیت های زیادی هم در تلویزیون و هم در رسانه ها شده ولی فکر می کنم این اطلاع رسانی همچنان کم است.
کد خبر: ۸۸۰۳۰۶۶
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
اطلاع رسانی در مورد جشنواره عمار کم استمهدی رشوند کارگردان جشنواره عمار در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: من این دو روزی که مخاطب جشنواره بودم و سانس هایی بود که فیلم خودم هم اکران می شد فیلم های خوبی در جشنواره دیدم البته فکر می کنم هنوز جا دارد که کیفیت جشنواره افزایش پیدا کند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت جشنواره عمار تصریح کرد: برای جذب مخاطب اولین نکته ای که باید رعایت کنیم اطلاع رسانی خوب و دقیق است و با اینکه فعالیت های زیادی هم در تلویزیون و هم در رسانه ها شده ولی فکر می کنم این اطلاع رسانی همچنان کم است. اگر جشنواره عمار تداوم پیدا کند قطعا آینده روشنی خواهد داشت.

وی بااشاره به آثار خود در جشنواره افزود: مستند اولم به نام "اویس" راجع به یک فردی است که در روستای اجدادی اش شروع به کار آفرینی و پرورش و تولید قارچ می کند و سعی می کند به اهالی نشان دهد که می شود با ایجاد اشتغال و کار از مهاجرت جلوگیری کرد و اینکه با پتانسیلی که خود روستا دارد مشغول به کار شوند.

رشوند در ادامه بیان داشت: مستند دومم به نام "فرزند طبیعت" راجع به طلبه جوانی است در بندر گز علاوه بر اینکه روحانی مسجد است پرورش شترمرغ راه اندازی می کند و ماجرای درگیر شدن این آدم برای گرفتن وام و پرورش شرمرغ است.

ارسال نظرات