کارگردان شرکت کننده در جشنواره فیلم عمار در گفتگو با «بسیج» تاکید کرد
علی نظری گفت: جشنواره مردمی عمار باید ادامه پیدا کند، در حقیقت این جشنواره با استمرار و ادامه یافتن می تواند جای خود را در کشور باز کند.
کد خبر: ۸۸۰۳۰۰۷
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹

علی نظری کارگردان شرکت کننده در جشنواره مردمی فیلم عمار در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به آثار خود در این جشنواره اظهار داشت: اثر بنده داستان زندگی محمود بلند نظر است کشاورزی که سی سال مشغول این کار بوده و با نوآوری و خلاقیت خود موفقیت چشمگیری در عرصه کشاورزی مخصوصا کاشت زیتون در منطقه ای که فکرش را هم نمی شود کرد به دست آورده است.

وی در توضیح این اثر گفت: نام فیلمی که به جشنواره عمار فرستادم " زیر درختان زیتون" است، یک کشاورز قمی بر خلاف سنت و روش جاری کشاورزی در قم بر اساس خلاقیت و پشتکاری که به خرج می دهد روش جدیدی را برای کاشت زیتون پیاده کرده و انصافا موفقیت بزرگی هم کسب می کند.

کارگردان شرکت کننده در جشنواره مردمی فیلم عمار خاطر نشان کرد: این کشاورز با وجود آزمون و خطاها و شکست و ناامیدی های پی در پی که در فیلم هم نشان داده شده بسیار موفق عمل کرده و توانسته محصولی را که در شمال کشور می روید در قم نیز تولید کند و این نشان می دهد که این فرد اراده و همت بسیار بلندی برای این قضیه به خرج داده است.

نظری بیان داشت: در حال حاضر مزرعه و باغ های زیتونی که در قم وجود دارد به مرکز مطالعاتی بزرگی در کشور تبدیل شده و از این رو بسیاری از باغداران زیتون از مرکز پرورش ایشان در قم استفاده می کنند.

کارگردان "زیر درختان زیتون" با اشاره به راهکارهایی برای جذب بیشتر مخاطب به این جشنواره مردمی تصریح کرد: همانطور که از اسم این جشنواره مشخص است این جشنواره مردمی است و مخاطب آن مردم هستند و استقبال از این جشنواره هم از سال های اولیه خود شروع شد. به نظر بنده با تبلیغات این جشنواره توسط روابط عمومی آن می توان جذب بیشتری داشت.

وی در خاتمه با تاکید بر لزوم ادامه پیدا کردن این جشنواره در آینده گفت: جشنواره مردمی عمار باید ادامه پیدا کند، در حقیقت این جشنواره با استمرار و ادامه یافتن می تواند جای خود را در کشور باز کند و اگر اینگونه جشنواره ها قطع شوند ضربه بسیار بزرگی می تواند ایجاد کند.

ارسال نظرات