یادواره شهدای دانش آموز در روستای گردمیران دهگلان کردستان به همت حوزه مقاومت بسیج شهید جعفری بلبان آباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۲۹۷۳
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه دهگلان، جانشین ناحیه مقاومت سپاه، آموزش و پرورش، بنیاد شهید و امور ایثارگران و با همت حوزه مقاومت بسیج شهید جعفری بلبان آباد و حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده یادوراه شهدای دانش آموزی و ۴۱۵ شهید دانش آموز کردستان و شهیده سمیرا حسین پناهی در روستای گردمیران علیا ی بخش بلبان آباد برگزارشد. در این مراسم حجت الاسلام داوود قزلچه مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپا ه دهگلان  ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا زنده اند و نزد خداوند از جایگاه والایی برخوردارند که شمع محفل جامعه  و چراغ راه هستند و اگر بخواهیم قدر شهدا را بدانیم باید از شهدا استفاده معنوی ببریم.

وی افزود: " شهداء شمع های فروزنده جامعه برای هدایت بشریت هستند و باید قدردان و ادامه دهنده راه شهدا باشیم وبرگزاری و  پیام یادواره شهدا تاکید بر ادامه دادن راه شهداست".

وی با بیان اینکه امنیت امروزه جامعه اسلامی از نعمت های شهدا است افزود : شهید بسیجی تفکر بسیجی را در خود احیاء کرده و نمادی از اخلاص و الهی بودن دارد و همه چیزش را فدای دین و اسلام کرده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه دهگلان گفت: "شهدا گوهری از انقلاب،امنیت، ولایت، آسایش و اقتدار و استقلال را برای ما به ارمغان آورده است وما باید امانتدار گوهرهای که شهدا با خون خود حفظ کردند، باشیم".

حجت الاسلام قزلچه گفت: "کسی که می خواهد شهدا محور گام بردارد و بسیجی باشد باید جامعه ساز بوده و نسبت به انحرافات جامعه حساس باشد و هر رویکردی را از هرکسی نپذیرد".

گفتنی است که روستای گردمیران علیا با ۵۰۰ خانوار از توابع بخش بلبان آباد ودر ۳۰ کیلومتری  شهر دهگلان قرار دارد.

انتهای پیام/ج

ارسال نظرات