در آئینی با حضور مسئولان؛

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) منطقه ویژه پارس معارفه شد

بوشهر_ در آئینی که با حضور فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر و مدیرعامل منطقه ویژه پارس برگزار شد، ایوب بنوی به عنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) منطقه ویژه پارس معارفه شد.
کد خبر: ۸۸۰۲۸۴۸
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان عسلویه استان بوشهر، مراسم معارفه فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) منطقه ویژه پارس و تکریم از فرمانده سابق این حوزه با حضور سردار جمیری فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، مهندس یوسفی مدیرعامل منطقه ویژه پارس، ائمه جمعه اهل سنت و تشیع شهرستان عسلویه، فرماندهان سپاه شهرستان‌های جنوبی، مدیران منطقه ویژه پارس و تعدادی از بسیجیان برگزار شد.
فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) منطقه ویژه پارس در این آیین اظهار داشت: این مسولیت توفیق بزرگی است که نصیب من شده است و فعالیت در عرصه بسیج همواره از اولویت‌های من در بخش‌های مختلف فعالیت کاری بوده است.
 ایوب بنوی اضافه کرد: همین‌جا سوگند یاد می‌کنم که با تمام توان و انرژی که در خود و سازمان وجود دارد برای ارتقای فعالیت‌های بسیج در سطح منطقه ویژه پارس گام برداشته و شاهد اعتلای فرهنگ بسیجی باشیم.
 وی تصریح کرد: تلاش داریم که همه مسئولیت‌هایی که از طرف سپاه و بسیج بر عهده ما گذاشته شده است را به بهترین شکل انجام دهیم و یک حوزه بسیج نمونه در سطح کشور داریم و این مهم با وجود بسیجیان پرتوان این منطقه محقق می‌شود
 فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) منطقه ویژه پارس افزود: توسعه فعالیت‌های فرهنگی، ایجاد فضای معنوی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، فعالیت در حوزه پدافندغیرعامل، سازمان‌دهی گروه‌های تخصصی و بسیج سازندگی از اولویت‌های ما در این حوزه است.
 در این آئین ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات محمدتقی علوی فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) منطقه ویژه پارس، ایوب بنوی به عنوان فرمانده جدید این حوزه معارفه شد.
ایوب بنوی که هم اکنون به عنوان رئیس روابط عمومی و امورفرهنگی در سازمان منطقه ویژه پارس مشغول فعالیت است، سابقه حضور در شورای فرماندهی بسیج وزارت نفت، عضویت در شورای علمی پژوهشی بسیج وزارت نفت و ریاست روابط عمومی بسیج وزارت نفت را در کارنامه خود دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار