مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس:

تفکر بسیجی زمینه‌ساز تسریع در توسعه کشور است

بوشهر_ مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: تفکر بسیجی زمینه‌ساز تسریع در توسعه صنعت نفت است.
کد خبر: ۸۸۰۲۸۴۵
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان عسلویه استان بوشهر، مهدی یوسفی در آین تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) منطقه ویژه پارس اظهار داشت: بسیج صرف نظر از اینکه یک سازمان باشد، یک جایگاه مردمی است و نمی‌شود بسیج را از جامعه تفکیک کرد و حضرت امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بسیج را مردمی می‌دانستند و بسیج را نمی‌توان فقط یک سازمان اداری دانست.
 وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که هیچ‌کس فکر نمی‌کرد وزارت نفت بتوانند وضعیت صادرات نفت را به وضع قبل از تحریم‌ها برگرداند، حاکمیت تفکر بسیجی و کار جهادی باعث شد تا این اتفاق در زمانی کمتر از زمان پیش‌بینی شده محقق شد.
 مهندس یوسفی ادامه داد: در اوج تحریم‌ها نیز شاهد کارهای بسیار بزرگی در پارس جنوبی بودیم و هم‌اکنون ظرفیت تولید گاز در این منطقه به بیش از ۵۰۰ میلیون مترمکعب رسیده است که بیانگر حاکمیت تفکر بسیجی و کار جهادی در این منطقه است.
 وی بیان کرد: با اتکای به توانمندی بسیجیان می‌توان قول داد که نظام در حوزه پارس جنوبی سربلند خواهد بود؛ با افتخار می‌گوییم که علی‌رغم وجود فرهنگ‌ها و قوم‌ها و نژادها و مذاهب مختلف در این منطقه، همه با روحیه بسیجی و با وحدت در تلاش برای پیشبرد امور هستند.
 مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: در شرایط تولید روزانه ۵۰۰ میلیون مترمکعب گاز، وجود ۳۰ پتروشیمی، ۲۴ مجتمع گازی و بندر و فرودگاه و . . . احتمال بروز حوادث طبیعی و صنعتی وجود دارد و حضور و آمادگی بسیج در این زمینه حائز اهمیت است.
 وی با اشاره به اینکه سردار جمیری فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اعتماد بالایی به جوانان دارد، بیان کرد: آقای بنوی از نیروهای توانمند سازمان هستند که مسئولیت‌های متعددی را در حوزه بسیج صنعت نفت داشته است و دارای توانمندی بالایی برای این حوزه است.
 در این آئین ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات سید محمدتقی علوی فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) منطقه ویژه پارس، ایوب بنوی به عنوان فرمانده جدید این حوزه معارفه شد.

ارسال نظرات