خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ولایت تبریز در آئين افتتاحيه مجمع راويان اين ناحيه، گفت: امروز جامعه نياز مبرم به فرهنگ دوران دفاع مقدس دارد و بايد همه بكوشيم تا اين فرهنگ ناب در بدنه جامعه جاري و ساري شود.
کد خبر: ۸۸۰۲۸۴۳
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، نادر ارسلانی افزود: متاسفانه با وجود غناي فرهنگي دفاع مقدس و تاكيد رهبر فرزانه انقلاب به نشر و ترويج آن در جامعه، غفلت نسبت به اين ذخيره بزرگ زياد است.

وی تصریح کرد: به اذعان خود غربي ها اگر اين گنجينه در اختيار آنها بود دنيا را تغذيه فكري مي كردند ولي ما نسبت به آن كوتاهي مي كنيم و در كل نتواستيم پس از جنگ فرهنگ ايثار و از خود گذشتگي و دیگر ارزش ها ي رايج در آن دوران را به نسل جديد منتقل كنيم.

ارسلانی خاطر نشان کرد: گرچه فيلم ها ومستندهاي زيادي در اين خصوص تهيه شده، ولي بسياري از ناگفته ها در طلائيه و شلمچه در سنگرها و پشت خاكريزها باقي مانده و از يادها فراموش شده است.

وی با تاکید به وظيفه سنگين راويان، ادامه داد: راويان مسئوليت سنگيني نسبت به آن دوران دارند چراكه خود از نزديك شاهد همه رخدادها بوده و مي توانند با كار زينبي، اين خلاء را به زبان و قلم خود پر كنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها