کارشناس مسائل سیاسی گفت: فتنه‌ای که امروز کشورهای غربی به دنبال آن هستند فتنه تهی کردن انقلاب از بصیرت، آگاهی، اتکا به خدا ، استقلال سیاسی اقتصادی و عزت است.
کد خبر: ۸۸۰۲۷۹۹
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ شایان‌پور کارشناس مسائل سیاسی در نشست روشنگری که به همت حوزه مقاومت بسیج کوثر 3 برگزار شد با اشاره به بیان مفهوم فتنه گفت: فتنه، واقعه و آزمایش سختی است که همراه با درآمیختن حق و باطل است یعنی حق و باطل به حدی به یکدیگر شبیه می شوند که یا باطل شناخته نمی شود و یا توجیه می گردد.

وی افزود: در فتنه 88 همه رسانه های آمریکا و انگلیس از اصل فتنه و حوادث آن که در آنها به همه ارزش های اسلام و انقلاب حمله شد، حمایت کردند؛ به طوری که بسیاری از عوام فتنه زده به اشتباه بودن حرکت خود پی بردند؛ اما برخی از خواص، بیدار نشدند.

کارشناس مسائل سیاسی عبرت گیری از تاریخ را یکی از خصوصیات فرد بصیر دانست و گفت: بصیر می تواند از وقایع گذشته، عبرت بگیرد و آن، هنگامی ممکن است که قدرت تطبیق حادثه موجود با واقعه گذشته را داشته باشد.

شایان‌پور افزود: اعتماد و دل خوش کردن به دشمن، یکی از بزرگ ترین مصادیق بی بصیرتی است که بارها امیرالمومنین(ع) و به پیروی از آن حضرت، رهبر فرزانه انقلاب، نسبت به آن هشدار دادند.

وی افزود: قرآن كريم هم درباره منافقين اهتمام شديدى ورزيده، و مكرر آنان را مورد حمله قرار داده، و زشتی هاى اخلاقى، دروغها، خدعه ها، دسيسه ها، و فتنه هايشان را به رخشان می كشد.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: فتنه‌ای که امروز کشورهای غربی به دنبال آن هستند فتنه تهی کردن انقلاب از بصیرت، آگاهی، اتکا به خدا ، استقلال سیاسی اقتصادی و عزت است.

شایان‌پور در پایان خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی مهر خاموشی بر فتنه و فتنه‌گرانی بود که قصد داشتند به نظام اسلامی ضربه بزنند این روز، روز تجلی قدرت حضرت حق و روز اظهار ارادت مردم به ابا عبدالله در امتداد عاشورا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات