خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: پس از قرار داد برجام باز هم شاهد تمدید تحریم ها و صورت دادن تحریم های جدید بودیم.
کد خبر: ۸۸۰۲۶۷۱
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
 حجت الاسلام کاووس عطایی مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ 82 سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آستانه سالروز عملیاتی شدن قرارداد برجام اظهار کرد: متاسفانه در موضوع برجام و در برخورد با دول استعماری امروز پس از گذشت دو سال می توان  گفت که دولتمردان ما بسیار خوشبینانه عمل کردند.

وی ادمه داد با توجه به هشدار های مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر عدم اعتماد به آمریکا شعار ها و قول های شکوفایی پس از برجام به بار ننشست.

این مسئول بیان کرد: با نگاهی به گذشته می توان به این نتیجه رسید که اگر برجامی نبود و اگر همان رویه مقاومت در برابر فشار های خارجی ادامه می یافت، از آن جهت که این روند مورد قبول مردم غیور ما قرار گرفته بود و کم کم به شکوفایی منجر می شد شاید امروز در جایگاه مناسب تری قرار داشتیم.

وی ادامه داد: تحریم های پی در پی و محدودیت ها سبب شده بود که ملیت ایران به این باور برسد که سختی ها باعت رشد ا می شود، لذا طرح های اقتصاد مقاومتی در این شکوفایی یاری گر ملت ایران بود.

عطایی تبیین کرد: امید به رفع تحریم ها و سهل انگاری در اقدام به اقتصاد مقاومتی سبب توقف روند رو به جلوی اقتصاد مقاومتی در بسیاری از موضوعات گردید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: نگاه مسئولات به برجام و بدنه ملت در دو قطب متفاوت از هم فرار دارد، مسئولان این موضوع را یک موفقیت می نامندکه در بساری جهات نیز سبب پیشرفت بوده است( با این حال برخی مسئولان نیز در لفافا به عدم تاثیر برجام در برنامه ها اشاره می کنند) .

وی افزود: بدنه نظام که همان مردم  هستند اما این تحولات را در زندگی خود احساس نکرده اند، شرایط اقتصادی روز به روز فشار بیشتری را به خانواده ها تحمیل می نماید، نه تنها تحریم ها رفع نشده اند، از آنجایی که رفع تحریم ها از علل اصلی شروع مذاکرات بود، در عین حال تحریم های گذشته تمدید شده است و تحریم های جدید نیز به آنها افزوده شده است.

حجت الاسلام عطای در بخش پایانی سخنان خود گفت: هرگز نباید فراموش کرد که دشمن، همواره دشمن است و هر برنامه ای را برای از میان بردن ما اجرایی می کند و تنها راهکار های خود را تغییر می دهد، باید هوشیار عمل کنیم.

وی افزود: اگر امروز استکبار جهانی بهانه اش فعالیت های هسته ای ما است، روز دیگر حقوق بشر را دستاویز خود قرار می دهد، روزی هم ایران را تروریست می داند و ما را متهم می کند که به تروریست ها کمک می کنیم، بنابرین همان طور که رهبر معظم انقلاب می فرمایند نباید به این دشمن اعتماد کرد و یا انتظار داشت که به عهد خود وفا نماید.

1004/پ30/ب   

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها