خبرهای داغ:
با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا:
مسؤول بسیج دانشجویی استان قزوین از اعزام کاروان راهیان نور دانشجویی به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: بیش از 2 هزار و 700 نفر از دانشجویان و علاقمندان به این مناطق اعزام می‌‌شوند.
کد خبر: ۸۸۰۲۶۲۰
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی قزوین از اعزام کاروان راهیان نور دانشجویی به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و اظهار داشت: این اعزام با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره و رشادت‌های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس صورت می‌گیرد که در این زمینه بسیج دانشجویی استان قزوین بیش از 2 هزار و 700 نفر از دانشجویان و علاقمندان را به این مناطق اعزام می‌کند.

وی گفت: برای اینکه دانشجویان و علاقمندان در راهیان نور با فرهنگ جهاد و دفاع مقدس بهتر آشنا شوند در این زمینه راویان، اساتید و روحانیونی برای پاسخ به شبهات، زائران راهیان نور را همراهی می‌کنند که خود در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتند.

مسؤول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: دانشجویان اعزامی در قالب 6 کاروان از دهم تا بیست و ششم اسفند ماه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند که مدت اقامت هر کاروان در رفت و برگشت، 5 روز است.

برزگر با بیان اینکه برای هر اتوبوس یک راوی و روحانی در نظر گرفته شده است، ادامه داد: کاروان‌های اعزامی راهیان نور از مناطق عملیاتی دوکوهه، دهلاویه، چذابه، فتح‌المبین، فکه و معراج‌الشهدا بازدید می‌کنند؛ اعزام بانوان دانشجو به صورت مجزا صورت می‌گیرد.

برزگر یادآور شد: محل اسکان کاروان‌های اعزامی راهیان نور در دو اردوگاه شهید مسعودی و خرمشهر بوده که هر ساله بیش از 2 هزار و 500 نفر به این مناطق اعزام می‌شوند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها