توفيق خدمت گذاري به مردم هديه الهي است كه بايد اين فرصت را قدر دانست.
کد خبر: ۸۸۰۲۵۲۵
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه ما وظيفه حفظ نظم و امنيت را در جامعه داريم گفت: عزم جدي فرماندهان و مسئولان ارتقاء وضعيت معيشتي كاركنان است.

سرهنگ علي آزادي با اشاره به موفقيت هاي كسب شده در زمينه هاي مختلف ضمن تشکر از تلاش هاي كاركنان استان افزود: خالق حماسه ماندگار 9دي، ملت بزرگ ايران اسلامي است كه با الهام از هدايت‌هاي الهي ، و رهبري داهيانه مقام معظم رهبري ( مد ظله العالي ) موفق شدند با حضوري بهنگام در صحنه و با شوري متكي بر شعور و بصيرت انقلابي، بزرگ‌ترين، پيچيده‌ ترين و شكننده‌ترين فتنه تاريخ عليه نظام ديني و ولايي را در هم شكسته و فتنه‌گران و حاميان داخلي و خارجي آن‌ها را مايوس کند.

وی اظهار داشت: حماسه 9 دي روز شكوه ميثاق مردم با ولايت و تجديد پيوند امت با امام و روز يأس و نااميدي دشمنان در به ثمر رساندن توطئه عليه سنگر ولايت است.

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه دشمنان در فتنه 88 به بهانه تقلب در انتخابات اصل نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را نشانه رفته بودند گفت : دشمنان در فتنه 88 براي براندازي نظام مقدس جمهوري اسلامي نقشه ها کشيده بودندکه الحمدالله با روشنگري هاي رهبر معظم و انقلاب و بصيرت مردم آگاه، نقشه آنان نقش بر آب شد.

فرمانده انتظامي استان زنجان غفلت ، لجاجت ، دوري از خدا و پيامبر ، هوا پرستي ، شخصيت زدگي و .. را از جمله موانع بصيرت دانست و خاطر نشان كرد : توكل به خدا توكل و پيامبر ، دوري از هوا پرستي و گناهان ، و دوري از لجاجت و ... باعث بصيرت انسان مي شود.

وي با اعلام اينكه در طول تاريخ اسلام نيز برخي از خواص دچار انحراف شده و از مسير اصلي منحرف شدند بيان داشت : بصيرت مردم ايران باعث شد دشمنان به اهداف شوم خود نرسند.

سرهنگ آزادي با تاكيد بر تلاش در جهت بهبود وضع معيشت كاركنان گفت : عزم جدي ناجا، تامين منابع براي پرداخت مطالبات كاركنان است كه در زمينه پرداخت سهام عطر گل ياس و كد 62 اقدامات خوبي صورت گرفته است و سعي خواهد شد تا پايان سال بخشي از مطالبات كاركنان در استان پرداخت شود.

وي در ادامه افزود: تقويت روحيه خدمتي و رسيدگي به مشکلات و معيشت کارکنان ضروري است و در اين راستا رسيدگي به مشکلات و معيشت کارکنان از اولويت هاي اين فرماندهي است، چون نيروي انساني از مهمترين سرمايه هاي هر سازماني به شمار مي رود.

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان رضايت مندي كاركنان را موجب بالا رفتن بهره دهي مجموعه نيروي انتظامي دانست و تاكيد كرد: فرماندهان و مسئولان موظفند در حد توان جهت رفع مسائل و مشکلات کارکنان تلاش کرده و در حفظ مهمترين سرمايه سازمان كه نيروي انساني آن است بکوشند.

سرهنگ آزادي با اشاره به اينكه ارتقاء انگيزه كاركنان و تقويت روحيه آنان مي تواند بر تلاش بيشتر كاركنان و ارتقاي امنيت تاثيرگذار باشد ، گفت : نهايت سعي و تلاش خود را بکار بسته ايم که بتوانيم مشکلات معيشتي کارکنان را به حداقل ممکن کاهش دهيم

فرمانده انتظامي استان زنجانبا تاكيد بر اينكه نحوه برخورد كاركنان بايد طوري باشد كه مردم الگو بگيرند تصريح كرد : توفيق خدمت گذاري به مردم هديه الهي است كه بايد اين فرصت را قدر دانست .

وي افزود: نظم و انضباط ظاهري و معنوي از ضروريات پليس بوده كه بايستي در محل كار و ماموريت و بين مردم رعايت شود كه اين امر هم اقتدار آن مامور و هم اقتدار ناجا را دربين مردم ارتقاء مي دهد.

فرمانده انتظامي استان زنجان در پايان به موفقيت هاي كسب شده در زمينه هاي مختلف از جمله مبارزه با سرقت ، مواد مخدر ، قاچاق ، اشاره و بيان داشت : از كسب موفقت و مقام نمايندگان استان در مسابقات قراني در بين كاركنان ناجا تقدير و تشكر مي كنم .

ارسال نظرات