استان زنجان آماده استقبال از مهمانان هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری 2017 هستند.
کد خبر: ۸۸۰۲۵۰۰
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس هیات مدیره انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان زنجان گفت: در حالی که کمتر از 30 روز به ورود مهمانان متخصص گردشگری و راهنمایان گردشگری بین المللی به زنجان، باقی مانده است شاهد هستیم که اداره کل میراث فرهنگی، شهرداری و واحد های مربوطه استانی هماهنگی های لازم را به صورت عملیاتی انجام می دهند.

اویس کیانی افزود: همه تلاش های استانی معطوف به این است که از این رویداد بین المللی استفاده لازم را جهت رونق و ارتقای گردشگری ورودی داشته باشیم.

وی اظهار داشت: از همه فرصت ها استفاده و همه فعالان گردشگری استان را از اهمیت این موضوع مطلع کنیم.

عضو هیات بازرسی کانون راهنمایان گردشگری ایران گفت: به زودی نشست های تخصصی جهت بررسی اهمیت این موضوع و ارائه ایده به تاسیسات و زیرساخت های گردشگری استان برای استفاده از این فرصت به نفع واحد تجاری و خدماتی خود با حمایت اداره کل میراث فرهنگی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: زنجان با توجه به اینکه نخستین شهری است که این مهمانان متخصص در آن اقامت می کنند، نقش اقامتگاه ها بسیار مهم و حائز اهمیت است.

رئیس هیات مدیریه انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان زنجان گفت: از طریق همین خبر از همه افرادی که گردشگری این شهر و استان برایشان مهم است اعلام آمادگی همکاری می کنیم تا در این فرصت نهایت استفاده را از بستر پیش آمده داشته باشیم.

6 دی نشست نهایی هم اندیشی کنوانسیون راهنمایان گردشگری 2017 در سالن سازمان میراث فرهنگی کشور برگزار شد و همه استان های در مسیر پیش تور و پس تور اقدام به ارائه گزارش آمادگی خود داشتند.

کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری 2017 ، گردهمایی جهانی راهنمایان گردشگری است که از هر 2 سال یکبار در جهان برگزار می شود و دارای سه دوره پیش تور، مراسم اصلی و پس تور است.

ارسال نظرات