در حال حاضر 90 دفتر خدمات ارتباطی و پیشخوان دولت در نقاط شهری استان زنجان برای خدمت رسانی به مردم فعالیت دارند.
کد خبر: ۸۸۰۲۴۵۹
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل پست استان زنجان گفت: تعداد ترافیک های صادر و وارد شده به ازای هر واحد پستی در استان طی 9ماهه امسال به ترتیب 9 هزار و 895 و هشت هزار و 340 مرسوله بود که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نسبت دسترسی به خدمات پستی در سطح استان بیش از 6 درصد افزایش پیدا کرده است.

سبحانی با اشاره به راه اندازی سرویس خدمات ویژه پستی از طریق تلفن همراه در استان افزود: در این سامانه، خدمات پستی با شماره گیری #193* از طریق خطوط تلفن همراه در دسترس است و پیگیری امور پستی از طریق آن امکان پذیر می شود.

وی اظهار داشت: از طریق این سامانه متقاضیان در هر زمان و مکانی بدون نیاز به اینترنت می توانند وضعیت مرسوله پستی خود را با استفاده از کد 20 رقمی مرسوله پیگیری کنند و از سرنوشت مرسوله هایی همچون مدارک ارائه شده از سوی نیروی انتظامی مانند کارت خودرو، گواهینامه و نامه اعزام نظام وظیفه مطلع شوند.

مدیرکل پست استان زنجان با بیان اینکه در زمان حاضر پوشش مساحتی به ازای هر واحد پستی در این استان 46 کیلومتر است، افزود: پوشش جمعیتی به ازای هر واحد پستی نیز 2 هزار و 68 نفر است که در این خصوص نیز میزان دسترسی شهروندان به واحدهای پستی نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود هشت درصد بیشتر شده است.

وی گفت: در زمان حاضر 491 واحد پستی در سطح استان زنجان برای ارائه خدمات به شهروندان فعال است.

سبحانی با بیان اینکه دفاتر ICT روستایی در سطح استان با توجه به پوشش مساحتی و بعد مسافت روستاها ایجاد شده است، گفت: در زمان حاضر، 245دفتر ICT در سطح روستاهای استان فعال هستند.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر 90 دفتر خدمات ارتباطی و پیشخوان دولت در نقاط شهری استان زنجان برای خدمت رسانی به مردم فعالیت دارند.

ارسال نظرات