مسئول بسیج جامعه زنان گفت: ما قانون داریم که استفاده ابزاری از چهره زنان ممنوعیت دارد.
کد خبر: ۸۸۰۲۴۱۸
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج در مورد تبلیغات نادرست در تلویزیون گفت: همه باید مراقب بحث نفوذ باشند و صدا وسیما هم از این قضیه مصون نیست.

وی افزود: به نظر می آید مسئولین متعهد صدا و سیما هم باید مراقبت های لازم را انجام دهند اولا ما قانون داریم که استفاده از تصاویر زنان ممنوع است الان به وفور می بینیم که برای تبلیغ هر کالایی از چهره های دختران جوان که حتی بعضا مانکن هم هستند استفاده می شود این واقعا خلاف مصلحت عمومی است.

اصلانی تصریح کرد: ما قانون داریم که استفاده ابزاری از چهره زنان ممنوعیت دارد اما متاسفنانه چه در سطح خیابان ها می بینیم که به وفور از چهره زنان در تبلیغ هر نوع کالایی استفاده ابزاری می شود و با بیلبوردهای بسیار بزرگ اینها همه خلاف است و ما قانون داریم.

مسئول بسیج جامعه زنان اظهار داشت: اگر بحث قانون را هم در نظر نگیریم آنچه که غرب را در مسائل حوزه اخلاقی و حوزه زنان به زمین زد این بود که از زنان و چهره های آنها استفاده ابزاری صورت گرفت.

اصلانی گفت: ما باید مراقب نفوذ در این حوزه باشیم که زنان عفیف و ارزشمند و فرهیخته و خانم های متشخصی که ما در جامعه داریم و اینها بسیار کارآمد هستند و نمی پذیرند که همچنان از چهره زن برای تبلیغ کالا و فروش بیشتر استفاده شود.

ارسال نظرات