نماینده مردم اصفهان با اشاره به طرح عقیم سازی زنان معتاد کارتن خواب گفت: کسی حق ندارد به این شکل عمل کند، این موضوع، موضوع بسیار مهمی است. نمی توان به این موضوع ساده نگاه کرد زیرا خلاف دستورات دین اسلام است.
کد خبر: ۸۸۰۲۳۸۵
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵

احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در واکنش به طرح عقیم سازی زنان کارتن خواب معتاد که از سوی برخی مسئولان و روشنفکران مطرح می شود اظهار داشت: بنده ماهیت این کار را نمی دانم و نمی توانم در این رابطه قصاوت کنم و مشخص نیست بحث عقیم سازی تحت دستور چه کسی است.

نماینده مردم اصفهان با اشاره به حکم شرعی عقیم سازی زنان کارتن خواب معتاد خاطر نشان کرد: کسی حق ندارد به این شکل عمل کند، این موضوع، موضوع بسیار مهمی است. نمی توان به این موضوع ساده نگاه کرد زیرا خلاف دستورات دین اسلام است.

این مقام مسئول در خاتمه با انتقاد از ارائه اینگونه طرح ها از سوی برخی افراد روشنفکر ابراز داشت: متأسفانه افرادی اینگونه نظریه ها و طرح ها را پیشنهاد می دهند و فکر می کنند مانند دنیا باید عمل کنند در صورتی که باید بر طبق مسائل و آموزه های دینی عمل شود نه آموزه های غربی.


ارسال نظرات