رئیس سازمان بسیج طلاب در گفت‌وگو با «بسیج»:
حجت الاسلام شاهرودی گفت: بصیرت بسیج در دفاع از انقلاب مثال زدنی است چرا که تنها این بسیج بود که با اراده ای محکم در برابر شانتاژها و دروغ پراکنی ها قرار گرفت و آبروی خویش را در گرو حفظ ولایت فقیه قرار داد.
کد خبر: ۸۸۰۲۳۲۷
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
حجت الاسلام محمود محمدی شاهرودی رئیس سازمان بسیج طلاب در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه اگر هوشیاری و بصیرت بسیج در فتنه 88 ارزشمند تر از مبارزه در جبهه های مقدم در سال های جنگ نباشد کمتر هم نیست، اظهار داشت: در سالهای جنگ دشمنان انقلاب آن سوی مرز بودند و ما این سوی مرز و شمشیر عناد از رو بسته شده بود، اما در حوادث سال 88 خنجر نفاق از آستین برخی به اصطلاح انقلابی ها بیرون آمد و آنان از پشت به نظام مقدس اسلامی حمله کردند.
 
وی در ادامه تاکید کرد: بصیرت بسیج در دفاع از انقلاب و در حوادث سال 88 مثال زدنی است چرا که تنها این بسیج بود که با اراده ای محکم در برابر شانتاژها و دروغ پراکنی ها قرار گرفت و آبروی خویش را در گرو حفظ ولایت فقیه قرار داد.
 
حجت الاسلام شاهرودی در پایان با اشاره به اینکه بصیرت بسیج برای مقابله با هر فتنه ای،مثال زدنی است، افزود: البته فتنه گران هم در سال 88 به خوبی متوجه جایگاه روشنگری بسیج شدند و سخت ترین تازیانه ها را بر آن روا داشتند تا جایی که یکی از سران فتنه رسما در بیانیه ای به عقده گشایی نسبت به بسیج پرداخت.
ارسال نظرات