با تعداد نیروها و چارت موجود و با اِعمال مدیریت عالی می توان کیفیت نظارت‌ها را ارتقاء بخشید.
کد خبر: ۸۸۰۲۳۲۶
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان گفت: اجرای تسریع و تسهیل در روند واگذاری اختیارات بیشتری از امور مدیریت شهری به شوراهاي اسلامي، شهرداران و مردم از اقتضائات امروز جامعه ما در مدیریت شهرها است.

جواد رحمتی افزود: علیرغم عدم وجود مسئولیت‌های قانونی مستقیم برای شهرداران در ایام انتخابات، این افراد با زمینه‌سازی فرهنگی و جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می توانند بستر مناسبی برای ارتقاء مدیریت شهری و انتخاب افراد مومن، متعهد و کاردان در حوزه شوراها و سپس در انتخاب شهرداران بعدی فراهم نمایند.

وی در ادامه اظهار داشت: با تعداد نیروها و چارت موجود و با اِعمال مدیریت عالی می توان کیفیت نظارت‌ها را ارتقاء بخشید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان تصریح کرد: اگرچه تحولاتی در قوانین حوزه مدیریت شهری ایجاد شده که می‌تواند با واگذاری بخشی از تصدی ها، زمینه چابک‌سازی و پویایی این حوزه را فراهم نماید، ولی هنوز بیش از 80 درصد امور بر اساس قوانین مصوب گذشته در حال اجراست.

جواد رحمتی خاطر نشان ساخت: با افزایش همگرایی و همکاری با شهرداران و کمک به اعضای شوراهای اسلامی شهرها می‌توان ضمن تسریع در پیشبرد اهداف، مجموعه کارآمدی در حوزه مدیریت شهری تعریف نمود که با ارائه آموزش‌های لازم، در پیگیری سیاست‌های مورد نظر دولت موفق تر عمل نمایند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجاندر پایان گفت: از مدیران حوزه شهری انتظار می رود تا ضمن افزایش تعامل و همکاری با مدیرکل جدید امور شهری و شوراهای استانداری، با برقراری ارتباط با این حوزه در راس مسائل، مشکلات خود را ابتدا از طریق این حوزه پیگیری نموده و از نظرات مشورتی مدیرکل این مجموعه استفاده نمایند.


ارسال نظرات