رئیس سازمان بسیج زنان در گفت و گو با «بسیج»:
اصلانی با بیان اینکه بسیج،مانع بزرگی بر سر راه فتنه و فتنه گران است، گفت: در سال 88 شاهد بودیم که حضور به موقع نیروهای مردمی بسیج در مقابله با فتنه گران باعث برچیده شدن نقشه های شوم فتنه گران شد.
کد خبر: ۸۸۰۲۳۱۵
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
مینو اصلانی رئیس سازمان بسیج زنان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به نقش بسیج در مقابله با فتنه اظهار داشت: در سال 88 شاهد بودیم که حضور به موقع نیروهای مردمی بسیج در مقابله با فتنه گران باعث برچیده شدن نقشه های شوم فتنه گران و همچنین حامیان آنها یعنی امریکا و غربی ها شد و نباید از یاد برد که بدون دخالت بسیج، این فتنه تمامی نداشت.
 
وی ادامه داد: فتنه سال 88 اگرچه در بدایت امر از یک اعتراض عادی و قابل قبول برای نظام شروع شد اما در نهایت نشان داد که برآمده از دل انقلاب های رنگی آمریکا و در ذیل پروژه براندازی نظام جمهوری اسلامی محسوب می شد. امروز به وضوح مشخص شده است که اصلا دعوا بر سر تقلب در انتخابات نبوده است و تنها عده ای از معاندین سعی داشته‌اند تا با القای شبهه تقلب راه را برای راه اندازی انقلاب‌های مخملی هموار سازند.
 
مسئول سازمان بسیج زنان کشور افزود: به اذعان بسیاری از صاحب نظران و همچنین با مقایسه تحولات سیاسی کشورهایی که انقلاب های رنگین در آنها رخ داده است با رویدادهای سیاسی در ایران 88 به خوبی مشخص می شود که این بحران سیاسی در حقیقت یک انقلاب مخملی تمام عیار بوده که البته به دلیل اهمیت آن برای کشورهای غربی از پشتیبانی هر چه بیشتر نظری و تجهیزاتی نسبت به سایر انقلاب های رنگین برخوردار بوده است
 
اصلانی در پایان با اشاره به اینکه بسیج مانع بزرگی بر سر راه فتنه و فتنه گران است، خاطر نشان کرد:غالبا انقلاب های رنگین را جنبش های مردمی خواهان تغییر در رویکردهای سیاسی دولت ها می دانند که برای نایل آمدن به اهدافشان از روش های نرم و غیر خشونت آمیز استفاده می کنند.
ارسال نظرات