در اعتراض به کارشکنی رئیس دانشگاه آزاد پرند، در اقدام به لغو همایش بسیج دانشجویی از سوی رئیس این دانشگاه،بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد استان تهران،نامه سرگشاده ای را به دانشگاه آزاد استان تهران منتشر نمود.
کد خبر: ۸۸۰۲۲۹۰
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۳

خبرگزاری بسیج:به نقل از بسیج دانشحویی شهرستان قدس،که به خبرگزاری بسیج در این شهرستان ارسال شد،روز گذشته بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران ،در اعتراض به کارشکنی کیوان صائب رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پرند در اقدام به لغو همایش بسیج دانشجویی این دانشگاه ، نامه ای اعتراضی منتشر نمودند.


متن این نامه سرگشاده به شرح زیر می باشد:

دانشگاه یکی از بستر های فرهنگ ساز و تاثیر گذار کشور است بطوری که اکثر مسئولین از دانشگاه پا به عرصه خطیر مسئولیت میگذارند و همه کسوت های تخصصی چون : مهندس ، پزشک ،خلبان ، وکیل ، وزیر و . . .

 همه و همه راهشان از دانشگاه میگذرد و بالاخره همانطور که امام راحل فرمودند : (( دانشگاه مبداء همه تحولات است .واگر دانشگاهها اصلاح شود جامعه اصلاح میگردد. ))

دانشگاه آزاد یکی از دانشگاههایی است که با کمک اولیه حضرت امام ( ره ) و با پسوند اسلامی بیش از دو دهه تاسیس گردیده است از این رو نیازمند فضایی انقلابی و اسلامی است که یکی از راههای ایجاد آن حمایت از تشکل های انقلابی چون بسیج دانشجویی است که ازمطالبات چندباره مقام معظم رهبریست.

چندی است که متاسفانه روند ایجاد محدودیت برای این تشکل انقلابی  به انحاءمختلف چه درقالب نامه ها و بروکراسی های اداری که آن هم برخلاف صریح آیین نامه شورای انقلاب فرهنگیست می باشد وچه برخورد سلیقه ای روسا مبتنی بر ذائقه سیاسی مشاهده میگردد واین روند دانشگاه آزاد را به صحنه ای برای یارکشی احزاب از دانشجویان با ابزارهایی چون ایجاد تشکل های یکبار مصرف نموده است .
در دانشگاه آزاد پرند وعلیرغم تصویب اجرای برنامه 9دی توسط بسیج دانشجویی شاهد ممانعت از سخنرانی سخنران مدعو که از قضاء آن هم کسی نبود جز ریاست سازمان بسیج دانشجویی کشور!!توسط شخص رئیس این دانشگاه بودیم هرچند زمانی این تصمیم برگردانده شد که دیگر نه برنامه های پیش بینی شده بسیج دانشجویی قابل اجرا بود و نه زمانی برای ایراد سخنرانی سخنران باقی ماند لذا بسیج دانشجویی دانشگاههای آزاد استان تهران ضمن محکومیت این سیاستها بویژه این سوءرفتار اخیرمواردی را در راستای اصلاح این رویه خاطر نشان میدارد:

➖متاسفانه بسیار مشاهده شده که برخی روسا و مدیران این دانشگاه جهت کسب منافع حقیقی یا حقوقی ؛دانشگاه را ابزار حمایتی برخی شخصیت ها ، احزاب و گروههای سیاسی قرار میدهند اموالی که توسط دانشجویان و به سختی به صورت شهریه پرداخت میشود .
امید آن است تا دانشگاه که محلی برای تحصیل علم و رشد و شکوفایی و نبوغ جوانان پاک و بی آلایش  این مرز و بوم است از سیاست زدگی و وابستگی های حزبی و سیاسی در دوران باقیمانده ازمدیریت جنابعالی رهایی یابد ومحلی برای رشد وتعالی انسانها با تقویت دانشجویان انقلابی یا حداقل عدم ایجاد محدودیت برای آنها گردد.

                                               والسلام علی من اتبع الهدی 
                  
بسیج دانشجویی دانشگاههای آزاد استان تهران
 
دانشگاه های:
۱_آزاد ورامین

۲_آزاد دماوند

۳_آزاد شهر ری

۴_آزاد اسلامشهر

۵_آزاد رودهن

۶_آزاد فیروزکوه

۷_آزاد شهر قدس

۸_آزاد شهریار

۹_آزاد صفادشت

۱۰_آزاد ملارد

۱۱_آزاد رباط کریم

۱۲_آزاد قیامدشت

۱۳_آزاد پردیس

۱۴_آزاد پرند

ارسال نظرات