قانون شکنی در روز روشن؛

مراسم بسیج دانشجویی دانشگاه پرند از سوی این دانشگاه لغو شد

خبرگزاری بسیج: دراقدامی بی سابقه،عجیب وخلاف قانون، همایش بسیج دانشجویی در دانشگاه آزاد پرند از سوی مسئولان این دانشگاه لغو شد.
کد خبر: ۸۸۰۲۲۸۹
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۰

خبرگزاری بسیج: در اقدامی بی سابقه، عجیب  وخلاف قانون از سوی کیوان صائب، رئیس دانشگاه آزاد پرند، اجازه سخنرانی به آقای گودرزی، رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور به مناسبت بزرگداشت نهم دی داده نشد.

  سازمان بسیج دانشجویی شهرستان قدس، اعلام کرد: فشار ها تا لحظات آغاز مراسم از طرف دانشگاه ادامه داشت ونکته مهمتر طفره رفتن رئیس دانشگاه از دستور و نامه مکتوب مبنی بر ممانعت از سخنرانی آقای گودرزی رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور بود.

 همچنین هنگام آغاز برنامه، طبق دستوری غیرقانونی و بدعت آمیز، از اجرای برنامه بدست نیروهای بسیج دانشجویی جلوگیری و هدایت آن به بسیج کارکنان سپرده شد.

 در ادامه بسیج دانشجویی در احترام به حماسه نهم دی ماه(روز مرگ فتنه) ومابقی میهمانان دعوت شده، به مراسم، تصمیمی بر اطلاعیه لغو یا عدم مشارکت در برنامه،در آن لحظه نگرفت تا اجرای آن تحت الشعاع سنگ اندازی مسولین نرود و با حدودی از اعضاء خود به رسم احترام در برنامه شرکت کرد.

 همچنین در ساعات پایانی اجرای برنامه پلاکارد هایی توسط دانشجویان در اعتراض به وضعیت اتفاق افتاده و کارشکنی های صورت گرفته در سالن(در کمال رعایت نظم و سکوت) به دست گرفته ش،که متاسفانه با برخورد تند حراست دانشگاه در جمع آوری آنان مواجه شد.

دانشجویان در اعتراض به رفتار تند و تشنج آمیز حراست دانشگاه اقدام به ترک سالن همایش (دانشکده فناوری اطلاعات،)کردند و به سمت دانشکده علوم زیستی و دفتر حوزه بقیه الله بسیج دانشجویی حرکت کردند.

لازم به ذکر است، با توجه به کارشکنی های پی در پی در عدم اجرای برنامه و سخنرانی آقای گودرزی ،ریاست سازمان بسیج دانشجویی کشور،باعث گردید تا ایشان با تاخیر به دانشگاه رسیده و عملاً به همایش مذکور نرسند که با تمام این رفتار ها، دانشجویان از انجام رفتار متقابل در قبال این عمل تشنج آمیز حراست دانشگاه پرهیز کرده.

ارسال نظرات