ناظرکشوری انتخابات سازمان های مردم نهاد کهگیلویه وبویراحمد زمان برگزاری انتخابات مجامع سازمان های مردم نهاد جوانان کهگیلویه وبویراحمد را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۸۰۲۲۵۰
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹
مجید باقریان ناظرکشوری انتخابات سازمان های مردم نهاد استان در نخستین نشست انتخابات مجامع سازمان های مردم نهاد جوانان کهگیلویه وبویراحمد، زمان فراخوان انتخابات را 4 تا 14 دی ماه و  زمان برگزاری انتخابات را 20 تا 30 دی ماه اعلام کرد.
معاون فرهنگی و امور جوانان استان نیز در این جلسه هدف از برگزاری انتخابات سازمان های مردم نهاد را انتخاب نمایندگان سمن های جوانان در استان، تقویت هویت اسلامی- ایرانی، توسعه مشارکت اجتماعی جوانان با تمرکز بر سمن های جوانان، مشارکت در فرایند تصمیم سازی در حوزه های مربوط به جوانان و افزایش تاثیرگذاری سمن های جوانان در عرصه های مختلف اجتماعی برشمرد.
 رحمت الله شاکری از افزایش سمن ها در استان در دو سال گذشته خبر داد و گفت: ملاک حضور سمن ها و تشکل های مردم نهاد در این انتخابات داشتن اعتبارنامه از وزارت ورزش و جوانان کشور است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز حضور و مشارکت همه سمن ها و تشکل های مردم نهاد استان در برگزاری خوب و منظم این انتخابات را خواستار شد. 
وی از درج آیین نامه تشکیل و شیوه نامه برگزاری انتخابات در پورتال ورزش و جوانان استان خبر داد.
محمدتقی علوی ساماندهی امور جوانان و برگزاری این مجمع را یکی از مهمترین اهداف خود و دستگاه ورزش و جوانان عنوان کرد.
وی گفت: سازمان های مردم نهادی که اعتبارنامه آنان در وزارت ورزش و جوانان ثبت نشده در این انتخابات نمی توانند شرکت کنند. او از ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان خواست موضوع را پیگیری و برای رفع مشکلات سمن ها و تشکل های مردم نهاد مساعدت کنند.
ارسال نظرات