مراسم آئین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج عشایری سردشت چهارمحال و بختیاری برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۰۲۲۴۸
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم که با حضور مسئولین استان و شهرستان برگزار شد از تلاش‌‍ها و زحمات فرمانده سابق حوزه تقدیر و تشکر به عمل آمده و حکم انتصاب فرمانده جدید حوزه نیز قرائت گردید.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهران کریم‌پور مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج عشایری مطالبی را در رابطه با لزوم خدمت و تلاش تاثیر گذار و بدون مزد و منت در بسیج بیان کرده و روحیه جهادی و انقلابی را نیازی ضروری برای مسئولین و کارگزاران در جهت پیشرفت همه جانبه کشور دانستند.

وی بصیرت افزایی و روشنگری را نیاز امروز مردم دانسته و گریزی نیز به فتنه و حوادث سال ۸۸ زدند و به نقش بی بدیل ولایت  فقیه و رهبر معظم انقلاب (مدظله العلی) در خنثی کردن توطئه دشمنان اشاره کرده و همگان را به تلاش برای تقویت بصیرت و آگاهی لازم برای مقابله با هرگونه تهدید و فتنه در آینده دعوت نمودند .

سرگرد پاسدار محسن کریمی جانشین ناحیه بسیج عشایری استان نیز دررابطه با اولویت ماموریتها و برنامه های بسیج در سال ۹۵ و ۹۶ اشاره کرده و افزودند که برنامه های بسیج بیشتر با رویکرد پایگاه محور و حوزه محور تعریف و اجرا خواهند شد و تقویت سرپنجه های بسیج به ویژه پایگاه و حوزه امری لازم و ضروری است .

وی به نقش تاثیرگذار بسیج و حضور فعال و مستمر بسیجیان در برنامه های بسیج اشاره کرده و آن را سدی در مقابل توطئه های دشمنان داخلی و خارجی دانستند .

در پایان این مراسم ازتلاشها و زحمات فرماده اسبق حوزه ستوان دوم پاسدار اسماعیل جلیل تقدیر و تشکر به عمل آمده و ستواندوم پاسدار  محمود خالدی جهت مسئولیت فرماندهی حوزه بسیج عشایری سردشت معرفی شدند

ارسال نظرات