مسئول کانون بسیج هنرمندان شاهرود

کسب عنوان کانون برتر بسیج هنرمندان استان در سه سال متوالی/تقدیر در جشنواره کشوری مالک اشتر بسیج

اعتماد در نشست بصیرتی و فضای مجازی کانون بسیج هنرمندان شاهرود گفت: این کانون در سه سال گذشته عنوان کانون برتر بسیج هنرمندان استان را کسب کرده و دو سال متوالی در جشنواره مالک اشتر سازمان بسیج مورد تقدیر قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۸۰۲۲۳۶
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، عباس اعتماد در نشست بصیرتی و فضای مجازی کانون بسیج هنرمندان شاهرود که با حضور اعضا بسیج هنرمندان و رئیس پلیس نیروی انتظامی و پلیس فتای شهرستان و کارکنان اداره فرهنگ ارشاد اسلامی در سالن جلسات فرهنگسرای مهر شاهرود برگزار شد در سخنانی با تقدیر از حضور مسئولین و بسیجیان با اشاره به افتخارات این کانون فعال و پویا گفت: کانون بسیج هنرمندان شاهرود در سال پیاپی کانون برتر استان شده ، بنا بر انتخاب فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، عنوان (موفق‌ترین رده بسیج) در سالهای 94 و 95را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود، بر اساس ارزیابی انجام‌شده مبتنی بر فرآیند اشراف کلی ریاست سازمان بسیج در وضعیت عملکرد ۱۳۹۳و 1394 مفتخر به کسب این عنوان گردید.

اعتماد خاطر نشان کرد: این کانون تاکنون برنامه های مختلفی برگزار کرده و حضور پررنگ و مؤثر در برنامه‌های فرهنگی، هنری و مذهبی شهرستان را دارد و در برنامه بازخوانی واقعه غدیر امسال نقش اصلی و محوری و اجرایی داشته است.

اعتماد تصریح کرد: سایت شباب کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود نیز در سال ۹۲، سایت برتر بسیج هنرمندان کشور شناخته‌شده است و پایگاه اینترنتی نسل صبح بسیج هنرمندان نیز وبلاگ برتر فروردین ماه سال۹۴، شناخته شده است.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی این کانون نیز نیروی انسانی برتر استان در سال ۹۳ شناخته‌شده بیان کرد: در این افتخارات همه هنرمندان بسیجی شهرستان سهیم هستند و تلاش شبانه روزی انجمن های مختلف بسیج هنرمندان توانسته است تا در این مسیر موفقیت های بیشتری را نیز نصیب ما گرداند.

رئیس کانون بسیج هنرمندان شاهرود با اشاره به ساخت بزرگترین خشت سفالی جهان به نام نفس گفت: عشق و محبت اهل بیت(ع) در جای جای این خشت حس می‌شود و این رکورد باور نکردنی ساخت بزرگترین خشت سفالی جهان ارمغانی برای هنرمندان و مردم شهرستان شاهرود است.

وی با اشاره به آمادگی هنرمندان بسیجی در جهت تحقق نظم و انظباط و ایجاد امنیت در شهرستان بیان کرد: هنرمندان بسیجی ما آمادگی تعامل و همکاری با نیروی انتظامی در موضوع ثبات امنیت پایدار در جامعه با فعالیت های فرهنگی و هنری را دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار