خبرهای داغ:

مسئولان اقشار بسیج کشور با آیت‌الله نوری همدانی دیدار کردند

مسئولان اقشار بسیج کشور ظهر امروز با آیت‌الله نوری همدانی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۰۲۲۳۰
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹
مسئولان اقشار بسیج کشور با آیت‌الله نوری همدانی دیدار کردند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار جمعی از مسئولان اقشار بسیج کشور که در دفتر ایشان برگزار شد با اشاره به اینکه رسالت پیامبران هدایت بندگان الهی است اظهار داشت: خداوند پیامبران را به‌منظور هدایت مردم مبعوث کرده و انسان را نیز با فطرت پاک آفریده است تا سخن هدایتگران را شنیده و هدایت شوند.

وی بابیان اینکه خداوند هیچ‌گاه زمین را از وجود حجت خالی نگذاشته است، گفت: خداوند متعال با توجه به نیاز انسان به ولی و راهنما، همواره رهبرانی را برای راهنمایی آن‌ها در زمین قرار داده است، نخستین انسانی که آفریده‌شده رهبر است و آخرین انسانی هم که قبض روح می‌شود، رهبر است.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه مردم به راهنمایی‌های رهبر و پیشوا خود نیاز دارند، عنوان کرد: مقام معظم رهبری نمونه بارز رهبری شجاع و فقیهی کار بلد است که نظام اسلامی ایران را به‌عنوان کشوری اسلامی و مقتدر در جهان رهبری می‌کند، در کشورمان میلیون‌ها مسلمان عاشق شهادت حضور دارند که به ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) اعتقاد داشته و در راستای تحقق هرچه زودتر آن تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به جایگاه نهج‌البلاغه در نزد شیعیان اظهار داشت: این کتاب بعد از قرآن به‌عنوان مهم‌ترین مرجع و ذخیره شیعیان به شمار می‌رود، دارای سه قسمت است و بیشتر به مسئله معرفت خداوند تأکید دارد.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به‌ضرورت خداشناسی توسط انسان تصریح کرد: انسان باید به این مسئله توجه کند و آن را اولویت خود در زندگی قرار دهد، به این صورت که باید جهان خلقت را بشناسد زیرا از این طریق می‌تواند به شناخت خداوند برسد.
ارسال نظرات