خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: امسال با محدودیت‌هایی که در حسینیه امام خمینی(ره) ایجاد شده سهمیه دیدار مردم قم با رهبری کمتر از سال گذشته است به همین علت جمعیت کمتری به دیدار رهبری اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۸۰۲۲۲۹
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷
سهمیه دیدار با رهبری کمتر از سال گذشته است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، نصرت‌الله لطفی عصر امروز در نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان که در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به اعزام هزاران نفر از مردم قم به بیت رهبری همزمان با 19 دی‌ماه اظهار کرد: مردم قم هر ساله در این روز با رهبر انقلاب اسلامی تجدید بیعت می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه دیدار 19 دی‌ ماه رهبر انقلاب اسلامی فقط به مردم قم اختصاص دارد، اضافه کرد: مسؤولان دفتر رهبر انقلاب اسلامی این دیدار را فقط برای مردم قم در نظر گرفته اند به همین علت سال گذشته اجازه ورود یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به این دیدار نداده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: امسال با محدودیت‌هایی که در حسینیه امام خمینی(ره) ایجاد شده سهمیه دیدار مردم قم با رهبر انقلاب اسلامی کمتر از سال گذشته است به همین علت جمعیت کمتری به دیدار رهبری اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه توزیع کارت‌های محدود برای دیدار قمی‌ها با رهبر انقلاب اسلامی در میان بخش‌های مختلف استانی اقدام ساده‌ای نیست، تصریح کرد: روز گذشته از طرف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نامه‌ای را با امضا ائمه جماعات و استاندار به دفتر رهبر انقلاب اسلامی فرستاده‌ایم تا سهمیه دیدار را افزایش دهند اما تاکنون به نتیجه نرسیده‌ایم چرا که محدودیت‌هایی برای استقرار افراد در حسینیه وجود دارد.

لطفی یادآور شد: امسال دیدار 19 دی‌ماه با رهبر انقلاب اسلامی فقط به افرادی اختصاص دارد که برای نخستین بار در این کاروان حضور می‌یابند به همین علت بخش‌های مختلف سهمیه دهنده باید بانک اطلاعاتی مورد نیاز را تهیه کنند تا فرد تکراری اعزام نشود.

وی با اشاره به اینکه تقاضای بسیاری برای دیدار با رهبر انقلاب اسلامی وجود دارد، تصریح کرد: تاکنون نتوانسته ایم پاسخگوی تقاضاها باشیم به همین علت سهمیه بخش‌های مختلف را کاهش داده‌ایم.

لطفی با تاکید بر اینکه تامین تغذیه کاروان دیدار مردم قم با رهبر انقلاب اسلامی توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان دنبال می‌شود، عنوان کرد: امیدواریم دستگاه‌های اجرایی برای تامین اتوبوس‌های مورد نیاز مشارکت‌های لازم را داشته باشند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور اهمیت دیدار مردم قم با رهبر انقلاب اسلامی را غیر قابل وصف خواند و اضافه کرد: این دیدار یک ‌نعمت الهی است که مردم قم باید قدردان آن باشند.

وی از برگزاری جلسه توجیهی با حضور مسؤولان این کاروان در دفتر آیت‌الله علوی گرگانی یاد کرد و افزود: این نشست پنجشنبه هفته جاری بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود و همچنین دیدار با آیت‌الله حسین نوری همدانی برای روز شنبه هفته آینده برنامه‌ریزی شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها