فرمانده آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا:
فرمانده آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا گفت: دشمن با تمام توان در حال آسیب رساندن به کشور از راه توطئه و نفوذ است و راه ایستادگی و مقاومت در برابر هجمه دشمن وجود ایمان راسخ و بصیرت است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۸۸۰۲۲۱۲
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان،امیردریادار دوم تورج حسنی مقدم،فرمانده آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع)نداجا امروز در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) و جوان سرباز که در سالن همایش های این فرماندهی برگزار شد،اظهار کرد:سربازان باید به خود ببالند که جشنواره جوان سرباز به نام حضرت علی اکبر(ع)نامگذار شده است،همان کسی که در لباس سربازی در راه دفاع از حریم اسلام و ولایت تا آخرین نفس ایستاد.

وی افزود:سربازان می بایست با تأسی از آن حضرت در جهت احیای دین اسلام و احیای هویت ملی بکوشند.از صدر اسلام تا به امروز برای سرباز نقش ارزنده ای قائل بوده اند و ائمه اطهار تا آخرین لحظه زندگی خویش بعنوان سربازی مخلص در جبهه های مختلف علم و دانش، جهاد و جنگ نرم مبارزه کرده و نامدارترین و در عین حال گمنام ترین سرباز اسلام، حضرت امیر المومنین علی(ع) بعنوان سرباز از دین اسلام دفاع کرد.

دریادار حسنی مقدم گفت:سربازان نقش  زیادی در پیشبرد اهداف نظام اسلامی دارند که از جمله آنها می توان به مشارکت در امنیت ملی، نظم و انضباط اجتماعی، کارهای امدادی، آموزشی و جهادی نام برد.

فرمانده آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا،تصریح کرد:در هشت سال دفاع مقدس بیش از 240 هزار نفر تقدیم اسلام و انقلاب گردید که بسیاری از آنها شهدای والامقام سربازند که مایه افتخار اسلام و نظام اسلامی اند.

وی در ادامه افزود:اگر کارها برای رضای خداوند باشد، انسان سعی می کند کارها را به درستی انجام دهد،اما لازمه به نتیجه رسیدن امور التزام اعتقادی و اخلاقی است.

دریادار حسنی مقدم ادامه داد:جوان امروز باید فهم درستی از موقعیت کشور و نظام بین المللی داشته  باشد چرا که دشمن با تمام توان در حال آسیب رساندن به کشور از راه توطئه و نفوذ است و راه ایستادگی و مقاومت در برابر هجمه دشمن وجود ایمان راسخ و بصیرت است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا گفت:کشوری که جوانان بصیر، آماده و با ایمان داشته باشد همواره پیروز است.

گفتنی است،در جشنواره امروز از 5 تن از کارکنان وظیفه نمونه که بر طبق معیارهای 10 گانه و مصوب ستاد کل نیروهای مسلح حائز رتبه های برتر گردیده بودند،تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظرات