استاد دانشگاه در یادواره جانباز شهید عبدی دریافت حقوق های نجومی توسط برخی خواص و مدیران، که بعضا خود را ذخیره انقلاب فرض می کنند، کاری نابخشودنی و بدور از قرائن اسلامی دانست و متذکر شد: عده ای با نام انقلاب و اسلام، جیب مردم را می تراشند.
کد خبر: ۸۸۰۲۲۰۴
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رودبار، مراسم یادواره جانباز شهید فرجام عبدی با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا، ایثار گر، مردم و مسئولین در مسجد امام جعفر صادق(ع) رودبار برگزار شد.

حجت الاسلام روح الله زاده سخنران این مراسم با اشاره به عظمت و بزرگی شهدا، به تشریح جایگاه و منزلت آنها پرداخت و بیان کرد: بدون شک خون این شهدای عزیز، انقلاب و نظام را بیمه کرده است.

وی، تکریم زا خانواده معظم شهدا را یک تلکیف بزرگ دانست و بیان کرد: خانواده های معظم شهدا، میراث ارزشمند انقلاب هستند و باید قدر دانسته شوند.

سخنران یادواره جانباز شهید فرجام عبدی در بخش دیگری از سخنانش به جنایت داعشی ها و تکفیری در سوریه اشاره و اذعان کرد: در روز روشن داعشی با لباس اسلام و با فریاد «الله اکبر» به زنان و دختران سوری تعدی می کردند.

روح الله زاده با بیان اینکه داعشی ها و تکفیری ها سوریه را به تَلی از خاک تبدیل کردند، به رشادت ها و دلیری های رزمندگان اسلام در سوریه اشاره و اذعان کرد: اگر درایت رزمندگان ایران اسلامی و حمایت های  روسیه نبود، الان چیزی از سوریه باقی نیم ماند.

این استاد دانشگاه با اشاره به وضعیت نامطلوب حجاب در جامعه، به خاطره شهیدی که اجازه نداد خانم پرستار، چادرش را بردارد و دور زخم و جراحتش بپوشد، اشاره و بیان کرد: این شهید بزرگوار به خانم پرستار گفت؛ خواهرم چادرت را بر نداری، من تیر خوردم و پاره پاره شدم تا این چادر روی سرتان بماند.

وی با اشاره به وصیت نامه شهیدی مبنی بر اهمیت حفظ حجاب، خاطرنشان کرد: در وصیت نامه شهیدی خطاب به خواهران و مادران آمده است؛ « خواهرم سرخی خونم را به سیاهی چادرت بخشیدم، سرخی خونم را بر باد مده».

سخنران یادواره جانباز شهید عبدی، دریافت حقوق های نجومی توسط برخی خواص و مدیران، که بعضا خود را ذخیره انقلاب فرض می کنند، کاری نابخشودنی و بدور از قرائن اسلامی دانست و متذکر شد: عده ای با نام انقلاب و اسلام، جیب مردم را می تراشند.

حجت الاسلام روح الله زاده با بیان اینکه شرِ دشمنان به خودشان بر می گردد، به سرنوشت نافرجام و ذلت بار صدام اشاره و اظهار کرد: همانگونه که شرِ صدام، دامن خودش را گرفت، بدون شک شر آمریکا و ایدیشان هم به خودشان بر می شود.

وی با بیان اینکه این «مرگ بر آمریکاها و مرگ بر صدام ها» بی ثمر نیست، به وضعیت صدام جنایتکار در روزهای آخر عمرش اشاره و اذعان کرد: صدام در روزهای آخر از مدفوع خویش ارتزاق می کرد.

سخنران یادواره جانباز شهید عبدی با اشاره به شیطنت ها و کینه توزی های آمریکا در طول پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ارتباط با این مستکبر را مایه ننگ دانست و بیان کرد: آمریکا به روزهای انحطاط رسیده و صدای خورد شدن استخوان هایش به گوش می رسد.

گفتنی است، مداحی حجت الاسلام فرجی و اطعام شام از دیگر برنامه این یادواره باشکوه بود.

ارسال نظرات