نماینده شاهرود و میامی در مجلس:

کانون پرورش فکری در راستای مقابله با شبهه‌افکنی در اذهان نوجوانان نقش‌آفرینی کند

نماینده شاهرود و میامی در مجلس با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید در مواجهه با شبهه‌افکنی در اذهان نوجوانان نقش‌آفرینی کند، گفت: مجلس حامی فعالیت‌های کانون پرورش فکری است.
کد خبر: ۸۸۰۲۲۰۰
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدحسن حسینی‌شاهرودی در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان اظهار داشت: تا مشکلات حوزه فرهنگ مرتفع نشود مشکلات ما در دیگر بخش‌ها پابرجا خواهد بود.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های اساسی کشور فرهنگ محور شود، گفت: باید پایه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور بر بنای فرهنگی شکل گیرد.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی افزود: باتوجه به تجربیات طولانی و موفق کانون پرورش فکری بهتر است تا هر کاری که قرار است در حوزه کودک و نوجوان اجرایی از مسیر کانون پرورش فکری انجام شود.

حسینی شاهرودی بر لزوم سرمایه‌گذاری معنوی بر روی کودکان و کانون پرورش فکری تاکید کرد و افزود: هرگونه فعالیت فرهنگی، اجتماعی، آموزشی وغیره در حوزه زیرساخت‌های حوزه کودک و نوجوان باید از طریق کانون پرورش فکری انجام شود؛ بنابراین تقویت این نهاد یک امر ضروری است.

وی با اشاره به ایجاد شبهه در اذهان نسل جوان از سوی دشمنان نظام گفت: کانون پرورش فکری در این حوزه می‌تواند نقش مهمی ایفا کند.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس، فرهنگ را اساس هر جامعه ارزیابی و اضافه کرد: باتوجه به اهمیت حوزه فرهنگ باید همه زیرساخت‌های اساسی کشور با رویکردی فرهنگی و نه اقتصادی یا سیاسی وغیره دیده شوند.

حسینی شاهرودی از کانون پرورش فکری به‌عنوان نهادی موثر در حوزه آموزش و پرورش نام برد و گفت: پرورش بیش از آنکه در دستگاهی همچون آموزش و پرورش امکان بروز بیابد در نهادهایی مثل کانون پرورش فکری، صدا و سیما، فرهنگ پایداری وغیره امکان بروز و اثرگذاری می‌یابد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس هزینه در حوزه‌های فرهنگی و تربیتی را سرمایه‌‌گذاری دانست و اضافه کرد: نمایندگان از توسعه فعالیت‌های کانون حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار