خبرهای داغ:

مسئولانی که در کنار مردم نیستند/نمایندگان و فرمانداران غایب در مراسم "9 دی" را بشناسید

از تمامی نمایندگان و فرماندارانی که با دلایل شخصی و یا اداری مورد ادعا در مراسمات نهم دی شرکت نکردند از همین رسانه می خواهیم و مطالبه می کنیم که دلایل این رفتار خود را برای تنویر افکار عمومی شرح داده و اعلام کنند.
کد خبر: ۸۸۰۲۱۹۳
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، نهم دی روز حماسه و بصیرت و روز برچیده شدن بساط فتنه و روز تشخیص سره از ناسره است.

در این روز بود که دسیسه های خائنانه فتنه گران ملعون خنثی و به زباله دان تاریخ فرستاده شد تا درس عبرتی باشد برای همه آن کسانی که نیات شر در ذهن مریض و خائن خود می پرورانند.

این روز معیار و ملاک تشخیص جریانات انقلابی و غیرانقلابی از یکدیگر بدون توجه به احزاب اصلاح طلب و اصولگرایی بود تا بر همگان ثابت شود که جاهلان و خائنان کشور چه کسانی هستند و چه کسانی با جیره خواری از غرب مزدور و غلام حلقه به گوش آنها شده و سعی در اخلال در روند اجرایی کشور و پیشرفت و موفقیت های نظام اسلامی دارند.

مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی در 9 دی ماه 88 برای دفاع از انقلاب اسلامی وارد میدان شدند و با فریادی رسا و بلند حمایت خود را از جمهوریت نظام اسلامی و آرمان های انقلاب اسلامی اعلام کردند. اما چه شده عده ای در همان موقع سکوت کردند و خفه خون گرفتند تا دل دوستداران انقلاب را خون کنند و زخمی کاری بر دلهای محبین اهل بیت(ع) و پیروان خط رهبری بنشانند.

اما گذشت زمان نشان داد که مردم در چه سمتی هستند و چه می خواهند و مطالبه آنان از مسئولان چیست؟ از این رو همواره و در همه حال فتنه گری و فتنه گران محکوم و خواستار مجازات سران فتنه گران شده اند و از سویی در تمامی مراسم هایی که با عنوان نهم دی برگزار می شود با شور و شوق بسیاری شرکت می کنند تا پایبندی خود را به ولایت فقیه و انقلاب اسلامی نشان دهند و بگویند تا، سیدعلی پیروانی دارد که تا پای جان بر راه درست و الهی وی می ایستند و لازم باشد خون خود را نیز نثار ولایت و انقلاب می کنند.

فارغ از این موضوع مراسم امسال 9 دی در شهرستانهای مختلف آذربایجان غربی به طور بی سابقه ای با حضور پرشور و پرشمار مردم بصیر و انقلابی از همه طیف ها و جریان ها برگزار شد تا این حضور مشت محکمی بر دهان یاوه گویان باشد اما چه شد برخی از مسئولان در نهایت تأسف در مراسمات نهم دی شرکت نکردند.

آیا این موضوع به معنای پشت کردن به مردم و پیروی از جریانات خاص نیست؟ چه دلیلی دارد در مراسمی که با حضور چندین و چند هزارنفری مردم برگزار می شود فرماندار و یا نماینده یک شهر حضور نیابد؟ مگر وی نماینده و یا فرماندار همان مردمی نیست که در آن مکان حضور یافته اند؟

از تمامی نمایندگان و فرماندارانی که با دلایل شخصی و یا اداری مورد ادعا در مراسمات نهم دی شرکت نکردند از همین رسانه می خواهیم و مطالبه می کنیم که دلایل این رفتار خود را برای تنویر افکار عمومی شرح داده و اعلام کنند تا از رسانه ها و مردم ابهام زدایی شود.

نمایندگانی که در مراسم های مختلف 9 دی در شهرستان ها شرکت کردند:

ارومیه: نادر قاضی پور، سید هادی بهادری، روح الله حضرت پور

ماکو، پلدشت، شوط و چالدران: عین الله شریفپور

نمایندگانی که در مراسم 9 دی شهرهای خود شرکت نکردند:

نقده و اشنویه: عبدالکریم حسین زاده

پیرانشهر و سردشت: رسول خضری

بوکان: محمد قسیم عثمانی

مهاباد: جلال محمودزاده

میاندوآب، شاهین دژ و تکاب: جهانبخش محبی نیا، همایون هاشمی

سلماس: شهروز برزگر کلشانی

خوی و چایپاره: سیدتقی کبیری

فرماندارانی که در مراسم های مختلف 9 دی در شهرستان ها شرکت کردند:

میاندوآب: ناصر امیری

شاهین دژ: حسین عباسی

سلماس: مسعود حاجی علیلو

ماکو: شاهین علیزاده

نقده: مرتضی فرامرزی

اشنویه: اسعد خضری

پیرانشهر: اردوان نوسودی

منبع: اروم نیوز
ارسال نظرات