خبرهای داغ:
عضو مجلس خبرگان رهبری:

راه مجاهد شیخ نمر باقر النمر تداوم دارد/ مسئولان وزارت خارجه از حقوق عموم مسلمانان دفاع کنند

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه راه مجاهد شیخ نمر باقر النمر تداوم دارد، گفت: آنچه باعث عزت و اقتدار اسلام و مسلمانان درجهان می شود روحیه ظلم ستیزی آنهاست.
کد خبر: ۸۸۰۲۱۹۱
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام عسگر دیرباز با اشاره به فرارسیدن اولین سالگرد شهادت شیخ نمر باقر النمر، رهبر مبارز شیعیان عربستان به دست حکام آل سعود اظهار کرد: این گونه جنایت ها در حق شیعیان نتها باعث سستی در عزم و اراده مبارزات مردم علیه حکام ظالم عربستان نشده و نمی شود بلکه باعث گسترش اعتراضات علیه حکام این رژیم منفور نیز شده است.

وی با بیان اینکه جرم شیخ نمر دفاع از عزت و کرامت مسلمانان بخصوص شیعیان مظلوم عربستان بود تصریح کرد: علمای جوامع مسلمان توجه داشته باشند که نبایستی در برابر ظلم و ستم آل سعود سکوت کنند چراکه پیروی از راه شهدا بالاترین اجر و پاداش را دارد.

نماینده مردم استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وظیفه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران نیز در برخورد با ظالم و دفاع از تضعیف حقوق پیروان اسلام و راه انقلاب در جهان نیز افزود: بر همین اساس مسولین وزارت امور خارجه کشورمان بایستی در این زمینه با محوریت قرار دادن عزت، و دفاع از حق عموم مسلمانان در برخورد با جنایاتی همچون به شهادت رساندن پیروان اسلام و انقلاب با قاطعیت برخود کنند.

دیرباز با تاکید بر اینکه خون مجاهدان بزرگی همچون شیخ نمر باقر النمر بر زمین نخواهد ماند گفت: آنچه باعث عزت و اقتدار اسلام و مسلمانان درجهان می شود روحیه ظلم ستیزی آنهاست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار