خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت شهید خادم‌پر همدان خبر داد
فرمانده حوزه مقاومت شهید خادم‌پر همدان گفت: برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرتی تا پایان سال به خصوص در ایام الله مبارک دهه فجر با قوت ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۰۲۱۶۰
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸

مهدی سیفیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: حوزه خادم‌پر همدان به مناسبت حماسه 9 دی در بیش از 50 درصد مساجد دارای پایگاه اقدام به برگزاری برنامه‌های فرهنگی کرد.

وی افزود: هدف از اجرای این برنامه‌ها ارتقای سطح بصیرت مردم، تجدید پیمان با ولایت فقیه و اعلام برائت مردم انقلابی از دشمنان داخلی و خارجی انقلاب است.

فرمانده حوزه مقاومت شهید خادم‌پر همدان ابراز داشت: برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرتی تا پایان سال به خصوص در ایام الله مبارک دهه فجر با قوت ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این حوزه همزمان با سالروز حماسه 9 دی اقدام به برگزاری سومین مرحله جذب بسیجیان کرده است، گفت: جوانان و نوجوانان زیادی خواهان عضویت در بسیج هستند.

سیفیان عنوان کرد: این حوزه آمادگی دارد تا 2 برابر ظرفیت ابلاغی نسبت به اجرای دوره‌های آموزشی عادی برای بسیجیان اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان جدیدالورود پس از طی آموزش در حلقات صالحین سازماندهی و با حضور سرگروه‌های مجرب در راستای ارتقا مهارت‌های بصیرتی، معرفتی و... فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات