خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: هوشمندی و درایت مقام معظم رهبری مانع فتنه عظيمی که دشمن برنامه ریزی کرده بود شد.
کد خبر: ۸۸۰۲۰۰۵
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه  نماینده ولی سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین، در سالن همایش های سازمان تامین اجتماعی در جمع کارمندان این سازمان اظهار کرد: هوشمندی و درایت مقام معظم رهبری مانع فتنه عظيمی که دشمن برنامه ریزی کرده بود شد.

وی ادامه داد:  اگر مدیریت رهبر معظم انقلاب و ولایتمداری مردم نبود امکان درگیری داخلی نیز می رفت  که اگر این اتفاق   رخ می داد شاید نظام را به لبه پرتگاه می کشاند و یا موجبات براندازی نظام فراهم می آمد.

معبودی با اشاره به اردوکشی های خیابانی که فتنه گران در خیابان‌ها به بار آوردند و هزینه‌هایی که به نظام تحمیل کردند اشاره کرد و گفت: همه این اتفاقات باعث شد که هم آبروی نظام هزینه شود و با توجه به خسارات جانی و مالی بیت المال مسلمین نیز تحت الشعاع قرار بگیرد.

این مقام مسئول اذعان کرد: فتنه‌گران از تقلب در انتخابات صحبت می کردند، حال آنکه با وجود هیئت های نظارت بر انتخابات و برنامه نظارتی در حوزه های انتخاباتی چگونه امکان تقلب وجود داشت؟ بدیهی است که بهانه هایی نظیر بازشماری آرا نیز هرگز مورد قبول رهبر معظم انقلاب قرار نگرفت.

حجت الاسلام معبودی با یادآوری وقایع رخ داده در ایام فتنه تبیین کرد: دانشمندان هسته ای در این روزها به شهادت رسیدند و تعدادی از روحانیون اهل سنت نیز در این برهه از زمان در کردستان ترور شدند، این ناامنی‌های ایجاد شده، همه اینها ثمره اشتباهات آقایان بوده اسب.

وی با بیان ارزش جلسات روشنگری مطرح کرد: اینگونه جلسات و همایش ها و مراسمات روشنگری باید برگزار شود تا زیبایی های 9 دیماه و زشتی های پیش از آن برای مردم و نسلی که در روزهای فتنه سهیم بودند یادآوری شود.

این مقام مسئول افزود: رفتار ما با دشمنانمان باید حساب شده باشد و قدم اشتباهی برنداریم، در موضوعات اینچنینی تنها چراغ راه بیانات رهبر است که گاها آقایان بهخ ان بی توجه هستند.

معبودی اضافه کردک در شرایطی که رهبر معظم تاکید داشتند مکه نباید در اجرای برجام عجله کرد ایران ما بدون دریافت پاسخی از بیگانگان به تمام تعهدات خود عمل کرده است، غرب بار دیگر ما را تحریم نموده و در این میان سخن از برجام 2 به میان می آید.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها