رئیس شورای بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد:

رسانه ها باید در اشاعه معارف دینی گام بردارند

رئیس شورای بسیج رسانه گفت: رسانه‌های استان در اشاعه معارف دین و اهدافی که نظام اسلامی دارد گام بردارند.
کد خبر: ۸۸۰۲۰۰۴
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
به گزارش بسیج رسانه حجت‌الاسلام حبیب‌الله زمانی در نشست شورای قشر بسیج رسانه، خبرنگاران و اصحاب رسانه را خط مقدم جنگ نرم در جبهه کنونی دانست و اظهار کرد: شیوه جنگ در گذشته استفاده از تسلیحات و سلاح بود اما در شرایط کنونی این جبهه تفاوت کرده و فضای مجازی و رسانه‌ها خط مقدم این جنگ هستند.

رئیس شورای عالی بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تکلیف و وظیفه سنگینی بر عهده اصحاب رسانه است.


وی بیان کرد: در گذشته ضعفی که حوزه علمیه و علما داشتند این بود که در فضای مجازی فعال نبودند. اما در چند سال اخیر کارهای رسانه‌ای و نرم‌افزاری در حوزه‌های علمیه رشد پیدا کرده است و حتی شاهد پاسخگویی علما به شبهات در فضای مجازی هستیم.


زمانی با اشاره به نقش حساس و مهم رسانه‌های استان افزود: در موضوعات مختلف داخلی و خارجی نقش و جایگاه رسانه‌ها بارز است.


وی در ادامه گفت: برای مثال در سینمای غرب و هالیوود اهدافی که مدنظر است به انواع مختلف رسانه و از طریق ساخت کاریکاتور، انیمیشن و ... به مردم القا می‌شود.


وی با بیان اینکه نباید جای حق و باطل با هم عوض شوند، گفت: رسانه‌های استان در اشاعه معارف دین و اهدافی که نظام اسلامی دارد گام بردارند.


رئیس شورای بسیج رسانه استان در ادامه سخنان خود، با اشاره به اینکه سابقه اجنبی در ایران جز جنایت و غارت نبوده، افزود: در فیلم یتیم خانه ایران به جنایت‌های انگلیس در ایران اشاره شد و توصیه می‌کنم خانواده‌های ایرانی این اثر ماندگار سینمایی را ببینند.


وی با اشاره به اینکه اگر در فضای مجازی بهتر کار کنیم، مردم آگاه‌تر خواهند بود، بیان کرد: روزی که آمریکا در ایران بود به ملت و کشور ما رحم نکرد، حالا که از ما سیلی خورده، همچنان به ما رحم نمی‌کند.


زمانی اضافه کرد: رسانه‌های استان در بحث اقتصاد مقاومتی اقدامات و تلاش‌های بیشتری کنند.


وی در پایان از رشد تجمل‌گرایی در استان انتقاد کرد و افزود: همین موضوع سبب افزایش سن ازدواج شده و باید رسانه‌ها در این خصوص هم اقداماتی انجام دهند.




انتهای خبر/


ارسال نظرات