دولت‌مردان باید رویه کنونی را معکوس کرده و بجای پرداخت حقوق کارمندان از منابع مالیاتی کشور، این درآمدها را صرف عمران و آبادانی کشور نمایند.
کد خبر: ۸۸۰۱۹۷۳
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده مردم زنجان وطارم در همایشی که به ابتکار اتاق بازرگانی زنجان وبا همکاری اتاق تعاو ن و اصناف درخصوص آشنایی مودیان با حقوق خود درهیاتهای حل اختلاف مالیاتی برپاشد، گفت: متاسفانه با این پیش بینی ،استان زنجان رتبه ۴ بیشترین نرخ افزایش مالیات را در سال آتی به خود اختصاص خواهد داد نرخی که باتوجه به میانگین درآمد و میزان توسعه یافتگی زنجان رقم قابل توجهی است و منجر به ایجادمشکلات عدیده ای در تولید می شود.

وقفچی با تاکید بر اینکه مردم استان زنجان پیش قراولان خیرین کشور هستند، افزود: ساخت مرکز درمانی شفیعیه، مرکز درمانی شهید بهشتی، بیمارستان ولیعصر و مرکز درمانی مهرانه زنجان با هزینه‌های میلیاردی خیرین، همه نشان از عاطفه و محبت بسیار بالای زنجانی‌ها دارد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی درادامه افزود : آیا وقت آن نرسیده است که دولت مردان به اقتصاد ی که ۸۵ درصد درآمد های آن صرف پرداخت حقوق کارمندان دولت می شودو یا اینکه سودنرخ تسهیلات بانکی برای تولید کنندگان ۲۵ درصد است ، تلنگری بزنند.

وقف‌چی با بیان اینکه تمام تلاش ما بر این امر معطوف است که میزان افزایش درآمد مالیات استان زنجان کاهش یابد گفت : درصورت به ثمر رسیدن این تلاشها شاهد کاهش رتبه زنجان از ۲۸ به ۱۳ درصد خواهیم بود هرچند این رقم نیز نسبت به نرم کشوری رقم بالایی است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اگر تولید فعال و مالیات هدفمند و معقول بود، اقتصاد کشور در وضعیت کنونی قرار نداشت، افزود: دولت‌مردان باید رویه کنونی را معکوس کرده و بجای پرداخت حقوق کارمندان از منابع مالیاتی کشور ، این درآمدها را صرف عمران و آبادانی کشور نمایند.

ارسال نظرات