خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه قدرت دفاعی و نظامی ما سبب شده دشمن گزینه‌های روی میزش را عملی نکند و پای میز مذاکره بنشیند و ما را به‌عنوان یک قدرت بپذیرد، گفت: بصیرت‌افزایی توطئه‌های دشمنان را بی‌اثر می‌کند.
کد خبر: ۸۸۰۱۹۴۰
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
به گزارش خبرگزاري بسيج از شاهرود، علی خالقیان در نشست بصیرتی پایگاه شهید رجایی حوزه بسیج روستایی عشایری حمزه سیدالشهدا (ع) بسطام شاهرود، با بیان اینکه بصیرت لازمه هر کار و عملی در هر عصر و زمانی است، اظهار کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی بصیرت این مردم و هدایت‌های ولایت‌فقیه بوده که توانسته این کشور را حفظ کند و باید این درس و عبرتی برای همه ما مسؤولان باشد.

وی افزود: بصیرت سبب می‌شود انسان حق از باطل و خیر از شر را تشخیص دهد و در مسیر درست حرکت کند و دشمنان ما هم تلاش دارند تا با شگرد ایجاد توهم و شبهه در جامعه و با غبارآلود کردن فضا به نفع خود بهره‌برداری کنند.

معاون اجرایی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: ما در دوران دفاع مقدس اوج بصیرت ملت ایران را شاهد بودیم که همه دست در دست هم متحد و یکپارچه در راستای دفاع از کشور و انقلاب به پا خواستند و در این معرکه توطئه‌های دشمنان بی‌اثر و بی‌نتیجه ماند.

خالقیان تصریح کرد: در دوران بعد از دفاع مقدس نیز تلاش دشمنان در این مسیر قرار گرفت تا بتوانند با تهدید، تحریم و فشار ملت ایران را از راهی که در پیش‌گرفته‌اند، بازدارند و بصیرت روزافزون ما می‌تواند گره‌گشای این مسیر باشد.

وی با اشاره به نفوذ دشمن در کشور و منطقه بیان کرد: دشمنان با قدرت گرفتن انقلاب اسلامی در منطقه و کمرنگ شدن قدرت آن‌ها تلاش کردند، قدرت ازدست‌رفته را بازیابند و برای همین هم به عراق و افغانستان حمله کردند اما در هر دو ناکام و سرافکنده خارج شدند.

معاون اجرایی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: دشمنان با این حربه که می‌توانند انقلاب را مهار کنند، تلاش بر اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی در منطقه و جهان کردند که این مورد نیز ناکام ماند و تلاش کردند با ایجاد اختلاف در فرقه‌ها و مذاهب و ایجاد قتل و خونریزی و آشوب در کشورهای مختلف همچون عراق، سوریه و یمن به اهداف پلید خود دست یابند.

خالقیان ادامه داد: پرورش داعش، القاعده، وهابیت و تکفیری‌ها برای از بین بردن اسلام ناب و نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه است و این توطئه‌ها نیز تاکنون اثری نداشته جز ایجاد خونریزی، آشوب و شکست در منطقه که برای آنان مایه آبروریزی بوده است و برای انقلاب اسلامی و مردم مظلوم منطقه عزت به همراه داشت.

وی با بیان اینکه امروز ما عمق استراتژیک خود را صدها کیلومتر دورتر از مرزهای کشورمان برده‌ایم، گفت: دشمنان این را برنمی‌تابند که ما در خارج از مرزها با دشمن بجنگیم و کشورمان در آرامش باشد و فتنه 88 برای کشاندن جنگ به داخل کشور و تهدید در داخل نظام بود که شکست خوردند.

معاون اجرایی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: تلاش‌های مختلفی صورت گرفت تا قدرت دفاعی ما را کاهش دهند و عده‌ای بی‌بصیرت در داخل نیز بر آن دامن می‌زنند؛ اما باید همه بدانند قدرت دفاعی و نظامی ما سبب شده دشمن گزینه‌های روی میزش را عملی نکند و پای میز مذاکره بنشیند و ما را به‌عنوان یک قدرت بپذیرد و باید این قدرت را تداوم و عمق بخشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها