نشست سیاسی با حضور نادی مسئول سابق سیاسی تیپ انصارالمهدی(عج) و کارکنان در حسینیه سرداران شهید سپاه ناحیه ایجرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۱۹۳۴
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول سابق سیاسی تیپ انصارالمهدی(عج) سخنرانی در نشست سیاسی با اشاره به آیه 6 سوره نمل گفت: دشمن هر لحظه به فکر پیش بردن نقشه های شوم خود است و برای اینکه در این راه دشوار تسلیم نشد در اولین وهله باید دشمن را خوب شناخت و وقتی شناخت بر ذهنیت ما سایه افکند و وقتی بصیرت را سرلوحه کار خود قرار داد نقشه های دشمن را نیز می یابد وبا عدم پیروی از آنان سعی در خنثی نمودن تفکرات شوم دشمن خواهد کرد.

نادی افزود: دشمنی که سلطه طلبی و قدرت طلبی را سرلوحه خود قرار داده می کوشد رگ های حیاتی این کشور را مورد آسیب قرار دهد تا به خیال خام خود آن را ضعیف وتابع خواسته های خود گرداند.

وی با اشاره به هوشیاری مردم ملت و دولتمردان این مرز وبوم اظهار داشت: ملتی که با هوشیاری خود حماسه ای به عظمت 9 دی را خلق میکند باید دولتمردانی هوشیار و بابصیرت داشته باشد و دولتمردان بر ایستادگی و استقامت مردم ولایتمدار ملت باید زانوی ادب بزنند.

مسئول سابق سیاسی تیپ انصارالمهدی(عج) تصریح کرد: دولت باید درفراهم آوردن زمینه اقتصاد مقاومتی بکوشد و از سرمایه های عظیم انسانی و طبیعی که در این ملت وجود دارد که باید شکرگذار آنها بود، بهره ببرد.

ارسال نظرات