حجت الاسلام والمسلمین امینی در نشست با اصحاب رسانه و مطبوعات شاهرود گفت: رسانه حساس و بیدار با صداقت و راستی باید حرکت کند و اهداف و کارهای دیگر نباید وارد آن حوزه شود و اصل صداقت و درستی مکمل بخش فرهنگ جامعه است و شما هم سهم دارید و از این حساسیت های شما تشکر داریم.
کد خبر: ۸۸۰۱۹۱۹
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام و المسلمین عباس امینی در نشست با اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان شاهرود که در دفتر وی در سخنانی با تبریک حلول ماه ربیع الثانی و ولادت حضرت عبدالعزیر الحسنی اظهار کرد: اصحاب رسانه چشم،گوش و زبان مردم هستند و چشم باید خوب ببینمد و گوش یاید خوب بشنود و زبان باید خوب بگوید و دست هم خوب بنویسد.

وی افزود: جامعه پویا و رو به جلو اصحاب رسانه پویا و رو به جلو می خواهد و در سال های اخیر در حد نسبی نشاط خوبی در اصحاب رسانه ایجاد شده است،.

امینی خاطر نشان کرد: رسانه باید در تعریف نظام جمهوری اسلامی قرار گیرد و آن تبلیغاتی که در دنیا انجام می شود و یک رئیس جهور می آید و یکی می رود به لطف رسانه ها می چرخد.

وی تصریح کرد: اهل منبر و امام جمعه هم اهل رسانه هستند و ما مانند شما هستیم و باید رسانه، نظام اداری و خانواده با توجه به تعریف خودمان باشد ولی گاهی خلط می شود و بین آنچه در دنیا پذیرفته اند و باید باشد.

امام جمعه شاهرود بیان کرد: رسانه حساس و بیدار با صداقت و راستی باید حرکت کند و اهداف و کارهای دیگر نباید وارد آن حوزه شود و اصل صداقت و درستی مکمل بخش فرهنگ جامعه است و شما هم سهم دارید و از این حساسیت های شما تشکر داریم.

وی با بیان اینکه باید به مسائل فرهنگی شهر نیز حساس بود گفت: اگر بهترین اتوبان و فرودگاه و بهترین درآمد را داشته باشیم اما خانواده بنیانی سست داشته باشد هیچ نداریم و باید حساس باشیم.

امینی با اشاره به موضوع آب بیان کرد: نسبت به آب باید حساسیت بیشتری داشته باشد، جنگل و یوز پلنگ و طبیعت همه برای انسان است و اگر آب نباشد هیچ کدام از اینها بدرد نمی خورد و ما گاهی از خودمان می خوریم و این را باید اصحاب رسانه با حساسیت و محبت دنبال کنند.

وی با بیان اینکه در دیدار مسئولین و دوستداران محیط زیست تاکید کردیم اگر محیط زست حیات را قفل کند بدرد نمی خورد و ما این را نمی خواهیم بیان کرد: اصحاب رسانه باید به مسائل فرهنگی حساس تر باشند و در همه برنامه های عمرانی و مشکلات و معضلات به موضوع فرهنگی هم توجه کنیم که اهمیت ویژه ای دارد.

امینی اظهار کرد: پیوست فرهنگی کارها نباید فراموش شود و اگر توریست و گردشگر و بازدید است به مقوله فرهنگی این مناطق توجه ویژه تری شود و مفاخر و بزرگان و طبیعت و فرهنگ در کنار اینها توجه شود و این فرهنگ فقط فرهنگ دینی نیست بلکه آداب و رسوم و سنت ها را شامل می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها