نامه 95 دفتر بسیج دانشجویی استان گیلان خطاب به جهاد دانشگاهی کشور : اگر بنا داشته باشیدنسبت به وقایع سکوت کنید، جوانان مومن انقلابی در استان راسا وارد عمل خواهند شد.
کد خبر: ۸۸۰۱۸۴۰
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷

به گزارش بسیج نیوز ؛ دومین نامه 95 دفتر بسیج دانشجویی استان گیلان خطاب به دکتر طیبی ریاست جهاد دانشگاهی کشور پیرامون اتفاقات اخیر جهاد دانشگاهی گیلان منتشر شد.

متن نامه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

"(دانشگاه ها) باید تصفیه بشود از این مغزهای پوسیده ای که عاشق آمریکا هستند و عاشق غرب هستند.”
امام خمینی (ره) – صحیفه نور جلد ۱۰ صفحه ۳۹۲

جناب آقای دکتر سیدحمیدرضا طیبی
ریاست محترم جهاد دانشگاهی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم. با گذشت ده روز از انتشار نامه ای که خطاب به جنابعالی نگاشته بودیم، در حالی که انتظار می رفت شاهد واکنشی قاطع از سوی شما در قبال اقدامات مذموم مسئولین جهاد دانشگاهی واحد گیلان در روز شانزدهم آذر سال جاری باشیم، متاسفانه نه تنها عملا هیچ واکنشی از شما مشاهده نکردیم بلکه شاهد تهدید برادرانمان به تعقیب قضایی از سوی مجموعه تحت مدیریتتان بودیم!

سکوت شما نسبت به این اتفاق مهم هیچ توجیهی ندارد. اگر گمان می کنید که می توانید این واقعه را مشمول مرور زمان کنید و آن را استخوان لای زخم نگه دارید، سخت در اشتباهید.

هر چه بیش تر می گذرد، داغ آن اتفاق در دل امت حزب الله در این استان فزونی می یابد و سکوت شما این داغ را مضاعف می کند. اگر بنا داشته باشید که هم چنان نظاره گر سرکوب روحیه استکبارستیزی در جوانان مومن انقلابی توسط مسئولین مجموعه تحت امرتان باشید و سکوت کنید، جوانان مومن انقلابی در استان گیلان از طریقی که خود صلاح می دانند، راسا وارد عمل خواهند شد.

 والسلام علی من اتبع الهدی
  نود و پنج دفتر بسیج دانشجویی استان گیلان


رو نوشت به:
- دکتر محمدرضا مخبر دزفولی – دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی
- حجت الاسلام والمسلمین محمدیان – ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و عضو هیئت امنای جهاد دانشگاهی کشور
- حضرت آیت الله قربانی – نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان
- جناب آقای داوود گودرزی – ریاست محترم سازمان بسیج دانشجویی کشور

انتهای پیام/
ارسال نظرات