بسته خبری بسیج مساجد و محلات خوزستان

بسته خبری خوزستان از بهسازی و بتن ریزی حیاط بسیج شهید صفر زاده تا برگزاری اردوی زیارتی مشهد با حضور بسیجیان و روحانیون به همت پایگاه امام سجاد (ع) حوزه ۵ شهری شهرستان اهواز به شرح زیر است:
کد خبر: ۸۸۰۱۷۰۶
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهروزی زیدون: بسیج در برابر تمام تهدیدات دشمن آماده است

سید جمال الدین علوی زاده در حاشیه بازدید از پایگاه امام حسین (ع ) روستای قلعه کعبی بخش زیدون  شهرستان بهبهان گفت: دشمن سعی می‌کند که جوانان و نوجوانان را از مسجد و دین دور کند و باید ترتیبی اتخاذ شود که بتوان از ظرفیت های مساجد در جهت ترویج و گسترش فرهنگ دینی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه امروز روز جنگ نرم، جنگ اعتقادات و ارزش‌هاست، ادامه داد: معنویت و بصیرت به ایستادگی و مقاومت نیاز دارد، امروز مقاومت ما در جنگ نرم و در قالب جهاد کبیر است. 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهروزی زیدون افزود:  برنامه های فرهنگی، دینی و شناسایی آسیب های تهاجم فرهنگی و استفاده حداکثری از ظرفیت های تبلیغی را از جمله فعالیت هایی دانست که می تواند باعث آگاه سازی و اطلاع‌رسانی جوانان و نوجوانان شود.  

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید صفر زاده خبر داد: بهسازی و بتن ریزی حیاط بسیج شهید صفر زاده

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید صفر زاده شهرستان بهبهان گفت: پروژه بتن ریزی حیاط بسیج شهید صفری زاده با همت بسیجیان و جهادگران صورت گرفت.

وی ادامه داد: اعتبار این پروژه از  کمک های ادارات و مردم جذب شده و مساحت اجرای این طرح ۴۵۰متر مربع می باشد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید صفر زاده ضمن اشاره به توسعه بسیج و زیر ساخت ها افزود: گروه های جهادی بسیج همیشه و در همه جا آماده خدمت هستند. امید است با تکیه بر تقوا و معنویت و پشت کار در زمینه های مختلف جهادی و با همکاری ادارات و نهاد ها بتوانیم گام های موثر و خوبی برداریم.

 

برگزاری سلسله جلسات کتب شهید مطهری به همت پایگاه پایگاه منتظر المهدی حوزه ۷ شهری شهرستان اهواز

فرمانده پایگاه منتظران المهدی در خصوص برگزاری این جلسات گفت: این جلسات هر هفته با محوریت کتب شهید متفکر مطهری (رضوان الله تعالی ) در مسجد منتظر المهدی منطقه کیانپارس برگزار می گردد و هدف از برگزاری این جلسات تقویت و افزایش فرهنگ کتاب خوانی در بسیجیان و عموم مردم است  .

 

برگزاری اردوی زیارتی مشهد با حضور بسیجیان و روحانیون به همت پایگاه امام سجاد (ع) حوزه ۵ شهری شهرستان اهواز

فرمانده پایگاه امام سجاد (ع) در خصوص اعزام این کاروان زیارتی گفت: این اردوی زیارتی با حضور جوانان و نوجوان در قاب طرح جوانه های صالحین به تعداد۸۰ نفر به مشهد مقدس اعزام شدند و برنامه های در حرم مطهر اعم برگزاری حلقات صالحین و ... تدارک دیده شده است.

نشست حلقات صالحین با حضور فرمانده پایگاه شهید جهان آراء حوزه ۱۵ شهری شهرتان اهواز در مسجد امام خمینی (ره) 

فرمانده پایگاه شهد جهان آرا حوزه ۱۵ شهری در خصوص برگزاری جلسات حلقات صالحین گفت : باید از ظرفیت حلقه های صالحین که عنایت رهبری ویک فرصت الهی برای تربیت جوانان می باشد استفاده حداکثری کنیم .

وی ضمن تاکید بر این نکته که تمامی علمای دین از صدر اسلام تا کنون دنبال فرصتی برای تربیت افراد مومن ومتعهد  بوده اند افزود: این ظرفیت عظیم حلقات صالحین که از برکات رهبر معظم انقلاب (دامت برکاته) می باشد یک ظرفیت خدادادی برای تربیت نسل جدید جوانان ونوجوانان برای کادر سازی به آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد لذا از تمامی روحانیون عزیز میخواهم با حضور دربین این جوانان برای تربیت وتعالی وشکوفای علم واخلاق ایشان کوشش کنند.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات