فرمانده حوزه شهید قانع شهرضا: دشمنان ایران به کمک وطن فروشان خود فروخته به دنبال نفوذ در فرهنگ و دزدین اصالت درونی آن و رخنه در انقلاب و فروپاشی درونی ما هستند.
کد خبر: ۸۸۰۱۷۰۴
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، جلسه شوراهای امر به معروف و نهی از منکر پایگاه ها در دار الصالحین حوزه شهید قانع شهرضا اصفهان با حضور فرماندهان و دبیران امر به معروف و نهی از منکر پایگاه ها برگزار شد. 

احمد رضا حریری فرمانده حوزه شهید قانع با اشاره به نفوذ ایدئولوژیک فکری به مثابه ی یک تهدید توسط معاندین نظام گفت: دشمن از هر کاری برای براندازی جمهوری اسلامی دریغ نمی کند و گاهی هم با استفاده از خودی ها به دنبال زخم زدن به است.

وی ادامه داد: دشمنان ایران به کمک وطن فروشان خود فروخته به دنبال نفوذ در فرهنگ و دزدین اصالت درونی آن و رخنه  در انقلاب و فروپاشی درونی ما هستند، مقام معظم رهبری مدضله العالی در تبیین این مهم می فرمایند: حفظ روحیه انقلابی گری در تمام عرصه های دفاع انقلاب اسلامی لازم است. انقلابی گری به این معناست که ما مواضع اسلامی و انقلابی را قاطعانه و بدونه رو دربایستی و خام شدن در مقابل برخی از چهره های امید بخش کاذب حفظ کنیم.

فرمانده حوزه شهید قانع در پایان با اشاره به سخن رهبری افزود: هدف شوراهای امر به معروف و نهی از منکر احیاء این امر و کاستن ناهنجاری ها و آسیب های کشور می باشد؛ احتمام به امر به معروف و نهی از منکر به عنوان گفتمان حلقه های صالحین سازماندهی و توانمند سازی بسیجیان در این عرصه از وظایف شوراها می باشد. از دیگر اقداماتی که می بایست شوراهای امر به معروف و نهی از منکر به آن احتمام ورزند در دست گرفتن فضای اماکن مهم زیارتی، عمومی، تفریحی، گردشگری  و همچنین رواج  سبک ایرانی اسلامی و اخلاق و تربیت دینی و فرهنگ سازی نماز حجاب و عفاف، افزایش جمعیت، ازدواج آسان و سواد رسانه ای می باشد.

انتهای پیام/ت

 

ارسال نظرات