نمایشگاه نقاشی با عنوان 'مکث' اثر سید حسین فتحی پناه، هنرمند هراتی در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرگشایش یافت.
کد خبر: ۸۸۰۱۶۷۳
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ سرپرست فرمانداری خاتم در آیین گشایش این نمایشگاه با اشاره به اینکه هنرمندان با دقت و ظرافت مسائل اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی را به معرض دید می گذارند، گفت: در شهرستان خاتم هنرمندان زیادی وجود دارد که آثار آنها و همچنین استعدادهایشان باید در استان و کشور معرفی شود.

محمد محمودی افزود: در شهرستان خاتم خوشبختانه هنرمندان و نقاشان زیاد و با استعدادی وجود دارد که در زمینه شناسایی و معرفی آنها به کشور هیچگونه اقدامی صورت نگرفته است که باید نمایشگاه های هنرمندان شهرستان که در عرصه های بین المللی افتخار آفرینی می کنند در عرصه هایی بالاتر از شهرستان به معرض دید گذاشته شود.

وی آخرین دستاوردهای هنری فتحی پناه را مایه مباهات دانست و وی را نمونه ای از استعدادهای درخشان و بالقوه هنرمندان شهرستان بیان کرد و اظهار کرد: در صورت حمایت مالی و پشتیبانی از هنرمندان این شهرستان میتوانند با خلق آثار مختلف شان و رقابت در جشنواره های استانی و کشوری صاحب مقام باشند .

این مسئول خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سه سال گذشته کارهای فرهنگی خوبی در شهرستان علی رغم کمبود اعتبارات انجام شده است که امید داریم با تجهیز، خانه های فرهنگ و با ساخت کانون فرهنگی مروست و هرات در آینده بتوانیم آثار هنرمندان شهرستان را با برد وسیعتر و شایسته به معرض دید عموم بگذاریم.

این نمایشگاه از 11 تا 17 دیماه به مدت یک هفته از ساعت 10 تا 13 و 16 تا 19 در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دایر خواهد بود.

ارسال نظرات