مدیر عامل آب منطقه ای گیلان با بیان اینکه برای ساماندهی ساکنین پشت سد آیت اله بهجت شهربیجار تأمین اعتبار صورت گرفته است، گفت: با تشکیل کمیته ای متشکل از آب منطقه ای و متولیان شهرستان این مشکل حل می شود.
کد خبر: ۸۸۰۱۶۵۴
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از رودبار، نشست بررسی مسائل و مشکلات آب منطقه ای در حوزه شهرستان رودبار با حضور مدیر عامل آب منطقه ای گیلان و به ریاست میرغضنفری فرماندار شهرستان برگزار شد.

مدیرعامل آب منطقه ای گیلان در ادامه این نشست با بیان اینکه برای ساماندهی ساکنین پشت سد آیت اله بهجت شهربیجار تأمین اعتبار صورت گرفته است، گفت: با تشکیل کمیته ای متشکل از آب منطقه ای و متولیان شهرستان این مشکل حل می شود.

لطفی با بیان اینکه برای احداث سد دیورش فرصت ها را از دست داده ایم، اظهار کرد: برای ساخت این سد که برای تأمین آب شرب بزودی شروع می شود همه باید همکاری نمایند.

وی افزود: برای طرح های توسعه ای جدید تخصیص آب در نظر می گیریم و به شهرستان رودبار اعلام می کنیم و در بحث ساماندهی رودخانه سفیدرود هم با کلیات طرح موافقیم و انتظار داریم مسوؤلان در اجرای این طرح منفعت عمومی را در نظر بگیرند و خوب عمل نمایند

ارسال نظرات