دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در گیلان:
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در گیلان با تاکید بر اینکه فتنه گران فرهنگی با تولید فیلم ها جوانان بسیاری را در گور بی معرفتی سرمستی گناه و طغیان علیه حکم خدا بارها گورخواب کرده اید و جشنواره عمار یک جهاد کبیر در عرصه فرهنگی در قبال فتنه گران صفین زمان است.
کد خبر: ۸۸۰۱۶۳۹
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج گیلان، حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی در مراسم افتتاحیه جشنواره مردمی فیلم عمار استان گیلان در مجتمع خاتم الانبیا رشت اظهار کرد: یکی از خصایص عماریان قدرت است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در گیلان با اشاره به مناسبت ایام بصیرت و مقابله با فتنه ها متذکر شد: حضور عمار ها در طول تاریخ برای استقرار توحید الزامی است که یکی از مراحل سخت استقرار کلمه  توحید  مرحله تثبیت است.

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی با بیان اینکه شاید در تاسیس نظام اسلامی و جامعه توحیدی آن فداکاری ها آسان تر باشد گفت:  به این خاطر که در مرحله تثبیت توسط شیاطین جنی و انسی نظام مبتلا به نفاق  خواهد شد.

مهدوی با اشاره به اینکه تلاش رسول خدا در هنگام تثبیت قرآن و اسلام به مراتب مشکل تر از تنظیم قرآن و تثبیت اسلام بوده است افزود: حجم تحمل سختی ها در نهضت فاطمی و علوی و به تبع آن نهضت حسنی و حسینی به مراتب سخت تر بوده است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در گیلان با تاکید بر اینکه بعد از تاسیس نظام اسلامی چهره شیاطین و جبهه باطل و مانع  تغییر شکل می یابند بیان کرد: در هنگام تاسیس نظام  چهره کفر آشکار و خطر آن مشهود است و روحیه مبارزه و مقاومت برای مسلمان آسان تر است.

مسئول سابق نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه گیلان با اشاره به فرمایشات امام عصر(عج) که فرمودند در جهاد کبیر نه تنها مقابله با کفر نباید کرد بلکه به هیچ وجه نباید در مرز طاعت و تبعیت از اهل کفر بود اذعان داشت: در آغاز جنگ تمدن ها دشمن جبهه حق مانع از رسیدن به تمدن نوین می شود.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در گیلان با بیان اینکه امیر المومنین در جایگاه شکل دهی مدینه فاضله  با فتنه جملیه و بعد از آن فتنه صفین و خوارج از دل یاران مواجهه می شود گفت: نفوذ در دستگاه های تصمیمات در طول تاریخ وجود داشته است.

 مهدوی با بیان اینکه فتنه ۸۸  حاصل اصحاب جاه طلب و انقلابیون خسته بود که به همت الهی و با حضور مردم در ۹ دی سال ۸۸ خانوش شد تاکید کرد: خطر ناک ترین نوع فتنه در حوزه مدیریت اجتماعی که فتنه فرهنگی است در حال شکل گیری است که توسط هنرمندان و رفاه طلبان کارآمدی نظام اسلامی را به نشانه گرفته است.

وی با تصریح اینکه امروزه فتنه گران با رفاه طلبان بسیج شده و به واسطه شبکه اجتماعی شمال شهر تهران مرکز مهم تصمیم گیری نظام اسلامی گشته است گفت:  مدیریت نظام در دست هنرمندان و فتنه گران نرم اجتماعی قرار گرفته است که فقط نا کار آمدی نظام را زیر سوال می برند نه اینکه دولت مرد ضعیف را برای مردم افشا کنند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در گیلان با تاکید بر اینکه جشنواره عمار مهمترین عرصه های مقابله با فتنه فرهنگی و فتنه مدیریت نفوذ یافتگان غرب زده است اعلام کرد: نگاه فتنه گران روحیه یاس را در دولت امید به جامعه القا می کنند و در نگاه این سامانه مدیریتی در مدیریت آشپزخانه یک قطار هم ایرانی جایگاهی ندارد.

مهدوی با بیان اینکه عمارها باید به زبان هنر صحبت کنند گفت: در شهر ما  فتنه گران فرهنگی با بودجه سازمان های بیت المال روحیه رجوع به غرب را القا می کنند و این قشر شکم سیر و غرب زده که در دوره دفاع مقدس در حال خوشگذرانی در آمریکا بوده اند در حال اثر دهی جبهه فرهنگی است در اظهاراتش با خوشحالی از چه جهت شهر رشت را به مانند پاریس دانسته است.

وی با تاکید بر اینکه توسط عده ای باید صدای ایرانی و اسلامی، صدای قناعت نهضت الهی وحکومت اسلامی و عدالت  خواهی بر گرفته از آموزه های اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در جهان نفوذ پیدا کند گفت: البته در فتنه فرهنگیصدای دیگری می آید و آن اینکه صدای ملت ایران باید در دنیای استکبار صهیونیسم هضم شود.

مهدوی با اعلام اینکه سبک زندگی نائب امام زمان (عج) جهت دهی به سمت تمدن اسلامی بود و ایشان دهه چهارم انقلاب را دهه پیشرفت عدالت می دانست گفت: امروز در فتنه جدیدی به سر می بریم که با ابزار هنر و سلاح نرم را به کار گرفته اند.

 دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در گیلان با تصریح اینکه با سلاح نرم امنیت اخلاقی و هویت بخشی و امنیت باور هایمان نشانه گرفته شده است خاطر نشان کرد: جشنواره عمار به جهت گسترش شبکه اجتماعی طبقه محرومی که برای کشور اسلامی خالصانه و صادقانه جان فشانی کرده اند ارزشمند است.

مهدوی با تاکید بر اینکه فتنه تمام نشده و شکلش تغییر یافته است افزود:  فتنه جدید از جنس فتنه صفین است که جا قرآن را وسیله قرار میدهد تا جایگاه ولایت او متزلزل شود  معاویه صفتان او را وادار به حکمیت کنند و در آن بد عهدی شیطان که امر مسلم بود و نقض بر جام اتفاق افتاد تمامی مسئولیت ها بر دوش  دلی تمدن ساز اسلامی بود.

وی با تصریح اینکه در جشنواره عمار باید جوشش انقلابی ظهور پیدا کند گفت: دعوت هنر برای ایجاد تعهد است و متفاوت از سایر جشنواره ها  است و هنر به تعبیر حضرت امام (ره)دمیدن روح تعهد در کالبد اسلام است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در گیلان خاطر نشان کرد: در جنگ فرهنگی در قالب جشنواره عمار ها باید ندای مسیحایی حضرت امام بعد از نوشاندن جام زهر که فرمودند؛ جنگ ما جنگ حق و باطل  فقر و غنا و جنگ شرافت و رذلالت بود که تمام شدنی نیست را به گوش جهانیان رساند.

مهدوی با نقد این جمله فتنه انگیز هنر ارزشی و غیر ارزشی نداریم تصریح کرد: در تمدن اسلامی هنری که غفلت ملت و دعوت به فساد و تسلیم شدن مقابل نظام سرمایه داری باشد هنر ضد ارزشی است و باید وادی هنر جنگ غنا را زنده نگاه داشت.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در گیلان با اشاره به اینکه هنرمندی که با تزویر از گورخواب ها دفاع می کند خاطر نشان کرد: با هنر باید ریشه یابی می شد که گورخواب ها ناشی از اقتصاد لیبریالیستی است که برای تایید این فرهنگ فیلم ساخته شده است.

مهدوی با تاکید بر اینکه فتنه گران فرهنگی با تولید فیلم ها جوانان بسیاری را در گور بی معرفتی سرمستی گناه و طغیان علیه حکم خدا بارها گورخواب کرده اید و جشنواره عمار یک جهاد کبیر در عرصه فرهنگی در قبال فتنه گران صفین زمان است.

 

ارسال نظرات