دولت بودجه مرکز فرهنگی حفظ آثار دفاع مقدس مازندران را نپرداخت

برای ساخت مرکز فرهنگی حفظ آثار دفاع مقدس بالغ بر 4.8 میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده که هنوز دولت این اعتبار را تحویل نداده لذا تا پرداخت نشود امکان ادامه ساخت و افتتاح نیست.
کد خبر: ۸۸۰۱۶۲۷
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶
سرتیپ دوم پاسدار عبدالله ملکی  در جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس محمودآباد از تصویب مصوبه شورای هماهنگی حفظ آثار خبر داد و اظهار داشت: هدف از تشکیل شورای هماهنگی حفظ آثار انجام فعالیت بیشتر در این حوزه بوده و این شورا به صورت فصلی در شهرستان‌ها تشکیل می‌شود.

وی افزود: هماهنگی در شوراها باعث حفظ ارزش‌های دفاع مقدس شده و یکی از اهرم‌هایی که در شهرستان‌ها به نحو مطلوبی اجرا می‌شود هماهنگی بین مدیران شهرستان‌ها و فرماندهان سپاه است.

ملکی با بیان اینکه مهم‌ترین کار این سازمان، تدوین کتاب است، افزود: موضوع کتاب را باید جدی گرفت تا در سال‌های آینده باعث یادآوری و یاد بود یاد و خاطره شهدا برای فرزندان آینده باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به ساخت مرکز فرهنگی حفظ آثار در مازندران گفت: برای ساخت این مرکز فرهنگی، بودجه ملی در نظر گرفته شده که هنوز تعلق نگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: بودجه در نظر گرفته شده دولت بالغ بر 4.8 میلیارد تومان که هنوز این اعتبار تحویل داده نشده و تا پرداخت نشود امکان ادامه ساخت و افتتاح نیست.

ملکی از تشکیل مجمع خیرین حفظ آثار دفاع مقدس خبر داد و گفت: در کنار مرکز فرهنگی در هر شهرستان، یک مجمع خیرین تشکیل می‌شود تا در زمینه اعتبارات بتوانند کمک حال این مرکز فرهنگی باشند.

وی بیان کرد: حفظ آثار دفاع مقدس همان حفظ خط سرخ خون شهدا بوده تا ادامه دهنده راه آنان باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها