عملیات انتقال تعاونی فرشتگان به موسسه اعتباری کاسپین به خط پایان خود نزدیک شده و به احتمال فراوان فردا (دوشنبه) این انتقال رسما صورت می گیرد.
کد خبر: ۸۸۰۱۶۰۴
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، یک منبع آگاه در موسسه اعتباری کاسپین از انتقال منابع مالی تعاونی فرشتگان به کاسپین خبر داد و گفت: سپرده گذاران و مشتریان موسسه اعتباری کاسپین نگران کمبود منابع و عدم دسترسی به پولهای خود نباشند چرا که این موسسه هم دارای مجوز از بانک مرکزی است و هم پشتوانه مالی قویی دارد.

این مقام مسئول در موسسه مالی کاسپین درپاسخ به سئوال "بانک مردم” که با توجه به مراجعه مردمی به شعب موسسه اعتباری کاسپین برای دریافت سود و سپرده های خود، اما آنها بعضا با پاسخ کمبود و یا نبود منابع از سوی کارکنان موسسه مواجه می شوند، تکلیف چیست؟ تصریح کرد: بی تردید بزرگترین و قوی ترین بانک های نیز درچنین شرایطی با مشکل کمبود مقطعی منابع مالی مواجه خواهند شد، اما به سپرده گذاران موسسه کاسپین اطمینان داده می شود که با توجه به انتقال دارایی ها، املاک و حسابهای تعاونی فرشتگان به کاسپین قطعا وضع این موسسه بیش از پیش بهتر و از پشتوانه مالی قوی تری برخوردار خواهد شد.

وی اضافه کرد: موسسه اعتباری دارای مجوزکاسپین، طبق قانون وعرف، عهده دارامانات مردم ( سپرده گذاران ) بوده بنابراین جایی هیچ گونه نگرانی برای مشتریان درعدم دسترسی به سود و سپرده های آنها نیست چرا که کار بررسی و انتفال منابع و دارایی های تعاونی فرشتگان به کاسپین طی امروز و فردا به اتمام می رسد و درصورت نیاز سپرده گذاران بتدریح بدون هیچ مشکلی به منابع خود خواهند رسید.

اطلاعیه تلگرامی کاسپین

موسسه اعتباری کاسپین در کانال تلگرامی خود با عنوان «انتقال تعاونی فرشتگان به کاسپین به خط پایان نزدیک شد» نوشت: عملیات انتقال تعاونی فرشتگان به موسسه اعتباری کاسپین به خط پایان خود نزدیک شده و به احتمال فراوان فردا (دوشنبه) این انتقال رسما صورت می گیرد.

بالاخره پس از چند هفته پیگیری از سوی هیات مدیره موسسه اعتباری کاسپین و با همراهی دستگاههای مختلف و ذیربط، عملیات انتقال تعاونی فرشتگان که بزرگترین تعاونی تجمیعی در کاسپین بود به خط پایان خود نزدیک شده است.

براین اساس به احتمال فراوان فردا(دوشنبه) بحث انتقال فرشتگان به کاسپین نهایی می شود.

با این انتقال موضوع تجمیع هشت تعاونی در کاسپین از مرحله حساس خود می گذرد.

گفتنی است طبق اعلام بانک مرکزی موسسه اعتباری کاسپین مسوولیت انتقال دارای و اموال تعاونی فرشتگان را برعهده دارد.

موسسه کاسپین از هشت تعاونی تجمیعی تشکیل شده است که فرشتگان بزرگترین آن به شمار می رود.چندی پیش نیز تعاونی کشاورزان کرمانشاه به کاسپین منتقل شده بود.

با انتقال فرشتگان نقدینگی به کاسپین منتقل خواهد شد.

در حال حاضر سود سپرده های مشتریان کاسپین بعنوان موجودی محسوب می شود.
 
منبع: بانک مردم
ارسال نظرات