مادر شهید شاخص 95 اطلاعات گفت: ما و ملت ایران به وجود چنین فرزندان برومند و شجاعی افتخار می‌کنند که باعث عزت و سربلندی نظام در جهان شدند.
کد خبر: ۸۸۰۱۴۴۷
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سکینه شیخیان پور صبح امروز در دیدار با فرمانده سپاه دشتستان و خبرنگاران به خصوصیات برجسته فرزند شهیدش اشاره کرد و اظهار داشت: شهید مطیع امر امام خمینی(ره) بود و در همه حال خود آماده اجرای فرامین امام(ره) معرفی می‌کرد.

شیخیان پور با تاکید بر اینکه شهید فردی باتقوا و خداترس در همه زمینه‌ها بود، ادامه داد: هیچ گاه ندیدیم ایشان نسبت به برپایی احکام الهی کاهلی و سستی داشته باشد بلکه نسبت به اجرای آن احکام نهایت تلاش و توجه داشت.

مادر شهید غلامرضا جوان با اشاره به اینکه شهید در 15 سالگی آموزش‌های لازم برای رفتن به جبهه حق علیه باطل در پادگان المهدی گذراند، گفت: ما در خانواده به هیچ وجه مانع رفتن ایشان به جبهه نشدیم.

شیخیان پور به خصوصیات برجسته شهید اشاره کرد و تصریح کرد: شهید کمک به فقرا و یتیمان ره هیچ وقت فراموش نمی‌کرد و در برابر مشکلات و سختی‌های شخصی و اجتماعی صبری زینبی داشت.

مادر شهید شاخص 95 اطلاعات سپاه با بیان اینکه شهید مفقودالاثر بود، خاطرنشان کرد: پس از گذشت 14 سال از جنگ خبر شهادت ایشان را به ما گفتند.

شیخیان پور گفت: ما و ملت ایران به وجود چنین فرزندان برومند و شجاعی افتخار می‌کنند که باعث عزت و سربلندی نظام در جهان شدند و امید است که ادامه‌دهنده راه سرخ آن که راه امام حسین(ع) است باشیم.

نعمت‌ا... غلامپور فرمانده سپاه دشتستان نیز در ادامه با اشاره به اینکه شهید غلامرضا جوان از جوانان انقلابی و پرشور دفاع مقدس بود، گفت: شهید غلامرضا جوان از فرماندهان شاخص و بارز پادگان المهدی بود که در سال 64 در حین ماموریت گشت و شناسایی در عملیات والفجر 8 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید غلامرضا جوان در سال 43 در برازجان متولد شد و در سال 64 در حین ماموریت گشت و شناسایی در عملیات والفجر8 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات