مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان:

مجموع مطالبات تامین اجتماعی استان از ایران ترانسفو 180 میلیون تومان می باشد

مجموع مطالبات این سازمان از ایران ترانسفو 180 میلیون تومان می باشد که تقسیط شده و درحال پرداخت است.
کد خبر: ۸۸۰۱۴۳۵
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان در سی و دومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در دولت تدبير و اميد که با حضور استاندار زنجان و جمعی از مدیران استانی برگزار شد از بخشودگی جرائم بیمه‌ای واحدهای تولیدی بدهکار درصورت مراجعه تا پایان سال‌جاری خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه هیئت دولت در 8 دی‌ماه سال‌جاری تمامی واحدهای تولیدی و صنعتکاران بدهکار چنانچه تا پایان سال به منظور تسویه و یا تقسیط بدهی های بیمه‌ای خود مراجعه نمایند می توانند از حداکثر بخشودگی جرائم مجدد بهره‌مند شوند.

مسعود علیاری در راستای تعامل با واحدهای تولیدی و صنعتی استان از جمله مجموعه ایران‌ترانسفو زنجان اعلام آمادگی نمود و افزود: مجموع مطالبات این سازمان از ایران ترانسفو 180 میلیون تومان می باشد که تقسیط شده و درحال پرداخت است و 180 میلیون تومان دیگر نیز بابت 4 درصد مستمری کارگران بازنشته می باشد که آماده تقسیط آن هستیم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان یادآور شد: از این پس نیز بر اساس اختیارات قانونی، پس از اعلام میزان بدهی های واحدهای تولیدی، صاحبان این واحدها می توانند حداکثر تا یکماه به مبالغ اعلام شده اعتراض نمایند تا در هیئت های بدوی مجددا بررسی گردد و پس از صدور رای نهایی و ابلاغ آن نیز می توانند از بخشودگی جرائم استفاده نمایند.

استاندار زنجان در پایان این جلسه به همراهی تعدادی از مدیران استان از بخش های مختلف شرکت "ایران ترانسفو" زنجان بازدید نمود.

گفتنی است شرکت ایران ترانسفو در سال 1345 به عنوان اولین تولیدکننده ترانسفورماتورهای توزیع تحت لیسانس شرکت "زیمنس" آلمان با عنوان "شرکت ایران ترانسفوی ری" در تهران به ثبت رسید. در اسفند 1347 با ظرفیت تولید 500 مگا ولت آمپر فعالیت خود را آغاز کرد. در سال 1354 با افزایش ظرفیت اسمی خود تا 1500 مگا ولت آمپر به شرکت سهامی عام تبدیل شد، در سال 1369 در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد، از سال 1366 با انتقال تکنولوژی تولید از شرکت زیمنس، به جمع تولید کنندگان فوق توزیع پیوست و از سال 1370 نیز بعنوان بزرگترین تولیدکننده ترانسفورماتور برق قدرت در خاورمیانه به فعالیت خود ادامه می دهد.

لازم به یادآوری است این جلسه از ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، ششمین جلسه ای است که از زمان حضور مهندس درویش امیری بعنوان استاندار زنجان در 4 ماه اخير با هدف بررسی راهکارهای تسهیل و اتخاذ تصمیمات لازم جهت رفع موانع تولید واحدها در محل شرکت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان برگزار می شود

ارسال نظرات
آخرین اخبار