سردار سرتيپ پاسدار رستگار پناه: همت و دوراندیشی امام (ره) فراتر از همه معادلات قدرت ها و ابزارهای دنیایی بود که این امر مانع از برتری دشمن در شکست انقلاب بود ،شتاب انقلاب و سرعت بخشیدن به آن توسط مردم فهیم و هوشمند ایران به گونه ای بود که فرصت نداد توطئه ی آمریکا علیه انقلاب انجام شود.
کد خبر: ۸۸۰۱۴۲۷
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، به گزارمراسم گراميداشت حماسه عظيم نهم دى و يادواره شهداى پايگاه شهيدان نياسرى و مسجد جامع ماهدشت با حضور سردار سرتيپ پاسدار رستگار پناه برگزار شد.

....

سردار سرتيپ پاسدار رستگار پناه اظهار داشت؛همت و دوراندیشی امام (ره) فراتر از همه  معادلات قدرت ها و ابزارهای دنیایی بود که این امر مانع از برتری دشمن در شکست انقلاب بود ،شتاب انقلاب و سرعت بخشیدن به آن توسط مردم فهیم و هوشمند ایران به گونه ای بود که فرصت نداد توطئه ی آمریکا علیه انقلاب انجام شود.

وی افزود: منطق امام منطق قرآنی بود ایشان در بیست و سوم بهمن ماه 1357 دستور دادند که سلاح هایی را که مردم در دست دارند تحویل دهند و سلاح ها جمع گردد، اما در آن زمان عده ای از چپی ها با این امر مخالفت نمودند و امام(ره) به ایشان فرمودند که "ما با هیچ ملتی سر جنگ نداریم و انقلاب به پیروزی رسیده است".

سردار سرتیپ رستگار عنوان کرد: منافقان و نفوذی ها در ابتدای انقلاب با ایدئولوژی امام(ره) مخالفت نمودند، در جریان تحویل سلاح ها توسط مردم، نوع جمهوری، مخالفت با ارکان و شخصیت های انقلابی از جمله شهید بهشتی و شهید رجایی و به شهادت رساندن ایشان، عناد و وابستگی خود را به غرب نشان دادند.

وی با بیان اینکه در نه دی اراده الهی آنگونه شد که مردم مسلمان و متعهد ایران دست به دست هم دادند تصریح کرد: چهره تزویر ریاکارانی که قدرت را مقطعی در دست داشتند بر ملا کردند واین روز در تاریخ ملت باقی خواهد ماند.

سردار رستگار گفت: در 9 دی اراده الهی برای انسجام ملی و اسلامی در کشور ما دوباره بروز کرد و مردم فهمیدند اگر این تفکرات بر این کشور حاکم شود انقلاب از دست خواهد رفت.

وی با تاکید بر لزوم دشمن شناسی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که بیان داشت: دشمن را باید شناخت، تهدید دشمن را باید دانست، این سخن بچه گانه ای است که بعضی ها می گویند که دشمنی آمریکا با ما تمام شده است، نشانه ها حاکی از دشمنی آنها با جمهوری اسلامی است.

سردار رستگار با اشاره به نفوذ دشمن در ارکان و شخصیتهای نظام خاطر نشان کرد: راه مقابله با این امر دقت، بصیرت، هوشمندی و هشیاری است که راه های نفوذ بیگانگان را به ارکان این کشورمی بندد و این مسئله نیازمند دقت نظر می باشد ومهم ترین مسیری که ما باید دنبال بکنیم، این است که پا در جای پای ولایت فقیه بگذاریم.

خبرنگار بسیجی: فعلی 

ارسال نظرات
پر بیننده ها